IcedInsanity Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Aiai. Nå må United skjerpe seg ellers blir 2012 året uten en eneste tittel. Neida, du glemmer PL nå. Tullebukk. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Herlig, Smalling, du kom deg heldigvis unna ballen, det ville gjort vondt om du ble truffet.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Sa det skulle bli vanskelig med Llorentes hodestyrke. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Som fortjent, og Evans har kommet tilbake til sitt gamle jeg igjen... Bare spør Daniel Braaten. Som fortjent, og Evans har kommet tilbake til sitt gamle jeg igjen... Bare spør Daniel Braaten. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Du er ikke så kul at du trenger å gjenta deg selv i samme innlegg. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Herregud for et jævla møkkelag vi er. Null press på ballfører. Fuck right off, drittlei av å se United i europa, like ræva hver jævla gang. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Aiai. Nå må United skjerpe seg ellers blir 2012 året uten en eneste tittel. Kan ikke du fortelle oss litt hvordan det føles? 3 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Tidenes mest naive førstellever. Som jeg tenkte før avspark: Slipper vi inn på OT, så tror jeg vi ryker. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Flere enn meg som håper vi ryker? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Aiai. Nå må United skjerpe seg ellers blir 2012 året uten en eneste tittel. Kan ikke du fortelle oss litt hvordan det føles? Tja, ganske kjipt, men jeg unner dere det. Flere enn meg som håper vi ryker? Ja, jeg. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Flere enn meg som håper vi ryker? Næh. Torsdags kveld, Channel 5, Manu, høres bra ut det. Trenger ikke vinne finalen da. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Flere enn meg som håper vi ryker? Jeg er mer eller mindre likegyldig. EL vekker ikke det helt store engasjementet hos meg. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Flere enn meg som håper vi ryker? Ikke vær så teit da buddy. Greit å ikke bli skuffa om vi ryker, men å håpe at vi ryker? Vi starter 2,omg like lavt i press og Bilbao forsetter å skape. Ferguson "vi hadde kommet til finalen i CL" Haha, deluded as fuck. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Keeperfloppen vår holder oss inne. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Dette holder ikke lenge. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Flere enn meg som håper vi ryker? Ikke vær så teit da buddy. Greit å ikke bli skuffa om vi ryker, men å håpe at vi ryker? Jeg håper virkelig at vi ryker fordi det styrker sjansene våre i Premier League. Er det så rart? Europa League har null verdi. Og Premier Leagues "dårligste keeper" viser seg fram igjen. Var det du kloffsk som gav han det kallenavnet? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Nei, det var det nok ikke. Men jeg er helt enig i at De Gea er god på TV-redninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå