Runningback Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hei, Har nå fullført 2 år på salg og service, og er i mitt 3. år på påbygg. Men det siste året her går forferdelig, får ikke karakterer i noen fag. Men nå har jeg bestemt meg for å komme meg offshore, enten på båt eller på platform. Det jeg da lurer på er hvor stor sjansene mine er å komme inn på TIP (mekken) eller Elektro UTEN ungdomsrett? For har vel brukt opp den nå vil jeg tro. Evt komme inn på brønnteknikk VG2 uten ungdomsretten, er jo tross alt hardt å komme inn der fra før av. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Bare å søke. Jeg kom inn uten problemer på elektronikk etter jeg hadde brukt opp min egen. Dette var riktignok i Akerhus, så ting kan være annerledes nå og i din kommune. EDIT: Tror fristen er nå snart. Gå gjennom Vigo.no og minID så burde du komme til steder du kan søke deg inn på skoler og linjer. Endret 1. mars 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 Er bosatt i Nord-Trøndelag, men ønsker helst å komme inn i Sør-Trøndelag. I Trondheims området. Kom du inn på VG2 da? Hvordan er det med læretid? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 Har allerede søkt på all slags skoler rundt om i Trøndelag. Tror fristen gikk ut igår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå