jeanette roger Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Fornebo Bildet er fjernet. Beskrivelse: nye inngang på gammle fornebo,tatt i farta igjennom bil vindu..........og har ikke gjort noe annet en klippe litt i bilde.... jeg ble litt fornøyd her.. smil Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Likte i grunn begge versjoner.første passe mørkt og andre passe lyst. 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2012 Likte i grunn begge versjoner.første passe mørkt og andre passe lyst. takk,ja første er kun klippet og andre noe justeringer,liker første best selv,,smil Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Likte best verjon to pga. lyset og fargene. Fine mønster i bygningene. 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 Likte best verjon to pga. lyset og fargene. Fine mønster i bygningene. tusen takk for hyggelig kommentar,det er sant der kommer frem de fine mønsterne i byggningene..så ja jeg ble oxo litt usikker etterhvert...ønsker deg en riktig fin lørdag,smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg