Gå til innhold

SSX tråden!

Anbefalte innlegg

Woho!

SSX2012VIDEOGAME.jpg

Da er endelig det nye SSX spillet endelig kommet ut i norske butikker. Denne gangen må kjørerne konkurrere både mot andre kjørere og selve fjellet.

Selv er jeg en stor fan av SSX spillebe, og at det kom et til SSX spill gjorde det bare enda bedre.

Jeg kjøpte det i dag til PS3, og må si jeg er utrolig fornøyd. Spillet er utrolig bra, med mange nye og fete triks, nye fjell og nye objektiver med mange utfordringer.

Litt kjipt er at man er nødt til å låse opp characters/kjørere etterhvert. Så man starter med en dame :/

Får heller ikke til å spille i HD, kun 576p, noen andre som har merket det?

Nåvell..

Hva mener dere om spillet?Skal dere også ha det? :thumbup:

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahh. Den er kjip! Spesielt når nettopp et så bra spill har kommet ut.

Men da kan du få den fikset som sikkert tar en tid, men kanskje Limited Edition utgaven av SSX har kommet ut da. Skal visst komme nå seinere i mars. ;)

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Jeg står på snowboard selv og har spillt de andre ssx spillene når jeg var kid på ps2'en.

Skulle gjerne ha spillt dette med deg.

Blir så forbanna på nordisk film som har mensen når jeg snakker med dem på tlf. SÅ blir å kjøpe ny ps3 snart!!.

Den fra Usa 60gb er øderlag :(

Lenke til kommentar

Utrolig skuffet over dette spillet. Ingen "vanlig" online funksjonalitet, ingen splitscreen.. hvor passer "spille med venner" inn i dette? Det eneste jeg har gjort i dag bortsett fra singleplayeren (som forøvrig er gøy, mange fete baner og triks), er enten å konkurrere mot "spøkelser" av vennene mine, eller havne i et Global event med masse random folk. Ja, jeg er klar over at man kan lage private event med venner, men når det ikke er mulighet for skikkelige race eller trick it konkurranser, hva er da poenget? Man kjører meningsløst rundt og forsøker å slå rekorden til den som har "grindet" mest på den banen. Altså den som vinner online er den som gidder å pracce om og om igjen på samme bane.

Singleplayer - gøy

Online - ufattelig kjedelig og meningsløst

Lenke til kommentar

Enig, er ganske skuffet over dette. For all del, som rent snowboard-spill er det ganske bra, og single-player er morsomt nok om man liker time trial. (det er kun den jeg har funnet så langt etter å ha besøkt alle fjellene i Explore og Global Event. Riktignok kalles de Race It, Trick It and Survive It, men det er bare løp på tid eller for å slå en viss fastsatt poengsum.) Det jeg savner mest er SSX. Joda, vi har Zoey, Elise, Mac og den gjengen der, og jada, vi har supertriks. Men etter en god del timer i dag klarer jeg ikke å få SSX-følelsen. Vi har null vanlige løp, karakterene har bare én klesdrakt hver (så hva er vitsen med å bruke timesvis på å åpne alt, når det kun er fargene som er forskjellig?) (dvs du kan bruke en halv million på en identisk klesdrakt med litt ekstra bonus som litt mer Boost osv, men hva er vitsen?), det er null fyrverkerier og alt det der og så videre. Det kunne like gjerne hett Amped eller Cool Boarders uten at det hadde gjort noe som helst fra eller til. Trist, men SSX3 var nok det siste "ekte" SSX vi kommer til å få. On Tour prøvde så godt det kunne, men når de fjernet karakterene fjernet de i samme slengen noe av det viktigste med hele serien. Blur var bare mer av det samme, bare dårligere. Og nå dette? Jeg kommer nok til å spille det en del i blandt, men det får ikke akkurat høy prioritering. Kjipt. Etter ni år hadde jeg håpet vi endelig fikk SSX4, men neida. sad.gif

Edit: Noe av det mest tvilsomme i spillet som jeg ser det er at du fint kan kjøpe mer penger for å bruke i spillet - og betale med ekte penger. Sleipt?

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Uff.. kun prøvd singelplayeren, men WHAT!? FJERNET SPLITSCREEN?

Hva faen! Det er jo det værste de kunne gjøre. Var jo det gøyeste med SSX spillene.. OMFG! :realmad:

Ghost kjøring er bare ufattelig kjedelig. Og ja, er jo ingen vanlige løp. Enten om å gjøre å få mest poeng eller kappløp. For simpelt.

Og bruke ekte penger for å kjøpe mer penger for spillet? Hva i svarte! Sleipt ja.. altfor sleipt. Er det lov egentlig?

Nei.. det høres litt skuffende ut på multiplayer delen ja. Synd. Virker som om de har fokusert kun på triks og slikt, framfor design og oppdrag. Kan jo ikke endre på folka sånn som lue, solbriller osv..

Lenke til kommentar

Kjøpte meg xbox 360 + dette spille :D

Genialt spill, hele fammilen sammlet rundt tven.

Syns det er trist at det ikke er split screen da ;/

Ser at det er mangen som klager på mangel av splitscreen. Kanskje derfor jeg ikke har skaffet spillet enda eller kommer til å skaffe det.

Hadde vært kult om noen hadde drevet en slags "petition", som går ut på å få splitscreen med i SSX på Twitter, Facebook eller lignende.

Drømmescenario: Gratis SSX dlc med splitscreen :D

Endret av No Life
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Lite aktivitet her.

Ingen som har fått med seg nyeste oppdatering til spillet? Nå er det lagt til både Freeride og 3-2-1 Res/triksekonkurranser.

Ang. splitscreen. Det er jo lov å håpe, men slik jeg har forstått det er det begrensninger i selve spillmotoren som hindrer dem i å gjennomføre dette (og penger antar jeg). Selv om det ikke er noen unskyldning for at det ikke burde vært der fra dag én.

Anbefaler folk å ta en titt igjen på spillet. (Alltid kjekt med gratisoppdateringer) Har hatt mye moro med Freeride i form av ren utforskning og plassering av "Geotags" samt samling.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har de fjernet "Deadly"-biten? Altså, finnes det løyper jeg kan spille gjennom uten å bekymre meg for å falle ned i hull midt i løypa? Det ødela spillet for min del.

Er ingen forandringer når det gjelder selve banene, alt er som før der. Når det er sagt, så finnes det baner uten hull midt i løypa. Problemet med SSX er at du ikke vet det før du faktisk kjører banen. Det er dermed viktig å kjøre alt og merke de man liker som favoritter. Ikke rart mange hoppet av dette spillet ganske fort.

Lenke til kommentar

Jeg hadde virkelig lyst til å like SSX, men listen over ting det gjorde "feil" er alt for lang. For å ta noen småting:

- Kjedelig klesvalg. Trenger ikke 500+ forskjellige fargevarianter på samme klær. Gi meg heller gresskarhode, nissedrakt, speedo og surfebrett!

- Kjedelig banedesign. Den der Mnt. Eddie, eller hva det nå het, var morsom noen ganger, men alle de andre er falt for realistiske for min smak.

- Kjedelige folk. Hvor er folk som bælfeite Luthor og Yeti?

- Tungvindt måte å velge baner på. Kunne vi ikke bare fått en liste over banene, i stedet for å måtte bla seg inn i meny etter meny etter meny for å se hva slags baner som er der? Selv "Favoritter" funker jo ikke. Vi må likevel bla oss frem til kontinent, fjellrekke og fjelltopp for å kunne velge favorittløypen. Selv på hovedkartet ser vi kun at vi har minst en favorittløype i den fjellrekken, men ikke hvilket løp det er snakk om.

- Null multiplayer. Jeg vil dytte folk utfor stup, føle at jeg har noen jeg konkurrerer med og kræsje inn i hverandre hele tiden. Jeg vil ikke ha hundrevis av identiske løyper med kun time trial.

Og så videre, og så videre. Konseptet var bra, men det var elendig gjennomført. Gi meg heller et SSX4 eller Tricky 2, så snakker vi.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...