Gå til innhold

Ta med alkohol inn på Avacii

Dapp47

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

Lurer litt på mulighetene for å ta med alkohol inn på Avacii i spektrum 4. Mars. Snakker fri aldersgrense her. Vet at på VG lista så ble jeg kropps-visitert før jeg kom inn så der var det 0 mulighet med å få tatt noe inn (Men dette var jo ett gratis offentlig arangement, kan ha noe med det å gjøre?).

Noen som vet om vi vil bli skjekket evt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såklart er det lov med alkohol, spess glassflasker. Dette særs for å øke mulighetene for en haug av knuste glassflasker for å forårsake mest mulig glasskår for å øke mulighetene til skader blant de oppmøte!

Hva faen tror du? er du stokk pinne dum?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Såklart er det lov med alkohol, spess glassflasker. Dette særs for å øke mulighetene for en haug av knuste glassflasker for å forårsake mest mulig glasskår for å øke mulighetene til skader blant de oppmøte!

Hva faen tror du? er du stokk pinne dum?

Ja disse glass flaskene er ett herk! Tenk om det bare hadde funnet noe som man kunne ha veske i som kunne kunne knuse som kunne heti plast! det hadde vært noe, eller hva? ;-)

Og klart jeg regnet med det ikke var LOV å ta med alkohol inn, men spørsmålet er om det var mulighet å få det "smuglet" inn.

Om jeg så har med en brus inn, (PÅ PLAST FLASKE, for de som ikke vet at det er noe som er blitt oppfunnet enda) blir jeg da bedt om å helle den ut?

Lenke til kommentar

Det er greit at man blir kroppsvisitert, men om jeg ville tror jeg at skulle greid å gjemme en lommelerke for vaktene. De aller flest patter i stedet for å dra hendene langs kroppen på den de visiterer og kan fort gå glipp av mye, i tillegg til at de svært sjeldent nærmer seg skritet i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Hvordan da? Man blir kroppsvisitert og vesker blir sjekket.

Kanskje du kan lirke en lommelerke mellom rompeballene, men da kan man like greit styrte en flaske vodka før man går inn.

De gangene jeg har blitt kroppsvisitert, så har de bare padda meg langs overkroppen og halvveis ned på beina. Med andre ord kan man lett gjemme et par øl i sokkene og hvis man har en baggy jakke kan man ha et par bokser i buksekanten bak..

Har du følge av en jente med store titts, så kan hun sikkert også være behjelpelig med å gjemme unna et par :p

Endret av Hotel Papa Echo
Lenke til kommentar

Hvis det er fri aldersgrense, så blir det vel ikke servert alkohol?

Har vært på masse konserter med fri aldersgrense, der det blir servert. Må vise legg før du går inn i et slags område der de selger. Dette var på In Flames i spektrum, men da jeg var på Rammstein nå i februar, var det fri aldergrense, med servering. Vet ikke hvordan det var med legitimasjon osv der, siden jeg ikke kjøpte noe...

Lenke til kommentar

Er ikke 18 år enda så å få kjøpt "ett par kalde" blir det nok ikke noe jeg vil regne med at kommer til å gå men prøver jo alltids.

Får se hvordan det blir ang å ta med inn, Litt tyrker skal det alltids å få gjemt unna men ølen blir vanskeligere trur jeg.

Om de evt tar meg med alkohol da jeg skal inn vil jeg da kun bli fratatt alkoholen?

Det er også en 18 års konsert senere på kvelden så vet ikke om det vil bli servering på fri aldersgrense.

Endret av Dapp47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...