Kenichi-san Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Velfortjent, gratulerer Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Lista over nominerte og vinnerne er så forutsigbart at det hele er bortkasta tid for å ikke snakke om utrolig kjedelig. Blir litt som å gå på Rema 1000 å se over dem samme kjedelige mat varene og elendige utvalget gang på gang, når en vet at på andre mat butikker så er det så utrolig mye mer å velge blant...som eksotiske frukter og andre spennende smaker.Gullstikka representerer Rema 1000 folket, skulle ønske det kom en pris utdeling som representerer resten.Og synes Gamer.no har tapt seg veldig og ikke fortjener å være årets spillmedie, håper dem får mer fokus og gjør en bedre jobb i 2012. Kunne ikke sagt det bedre selv! Bortsett fra delen om Gamer.no. Jeg synes ikke det er noe bedre norsk spillmagasin per dags dato. Endret 2. mars 2012 av dekar24k Lenke til kommentar
Warhead Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Pressfire ruler bare så sinnsykt over gamer, men leser gamer også. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Vinnerlista blir veldig forutsigbart( = salgslistene) fordi folk nødvendigvis stemmer på spill de har spilt. Gode, men ukjente spill har ingen mulighet bortsett fra kritikerprisen. Gratulerer til Gamer i alle fall! Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 "Årets PC spill: The Elder Scrolls V: Skyrim" Eh... Skyrim var vel desidert VERST på PC av alle plattformene det ble gitt ut på, og er et PC-fiendtlig spill. Med det mener jeg at det er laget for konsoll, og i tillegg lider av "konsollifisering" i nærmest alle aspekter av spillet. Det kunne godt vært årets konsollspill, men å kåre et spill som er SÅ dårlig portet til PC... det er faen ta meg hinsides latterlig 3 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Videorepotasjer! Gratulerer så meget Gamer! =D 1 Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Dette er helt feil. Jeg føler min stemme er bortkastet! Under årets spillmedie svarte jeg "internett"! Det er jo det som blir riktig. Evt avis, magasin, bok, tv, radio om du heller synes det var en av dem. Lenke til kommentar
Septim Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 "Årets PC spill: The Elder Scrolls V: Skyrim"Eh... Skyrim var vel desidert VERST på PC av alle plattformene det ble gitt ut på, og er et PC-fiendtlig spill. Med det mener jeg at det er laget for konsoll, og i tillegg lider av "konsollifisering" i nærmest alle aspekter av spillet.Det kunne godt vært årets konsollspill, men å kåre et spill som er SÅ dårlig portet til PC... det er faen ta meg hinsides latterlig Er helt enig med at Skyrim var alt for konsollifisert, og det var til tider ustabilt til pc. Men sett fra en annen side Har de kommet med Creation Kit, videoguider og tilhørende wiki side. Er vel få spillselskaper som støtter mod comunity så mye som Bethesta. Det er med andre ord to sider av saken, og jeg syns personlig at støtten får modifisering overskygger det at det var mer tilpasset konsoll en pc. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Artig å se Pc titlene stiller sterkt, som Total war og BF3 (kontrasten til konsoll her er såpass stor at jeg drister meg til å hovedsaklig stemple det som Pc spill). Utover det har jeg et inntrykk at at populæriteten på denne Gullstikka ikke akkurat skyter i været (står mer på statusQou viker det som), i så måte er det trolig ikke så mange som bryr seg ?, føler ikke jeg blir nevnerdig engasjert som gamer selv i alle fall. Endret 2. mars 2012 av simalarion 1 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Batman: Arkham City fortjener ihvertfall en pris!Drittspill, rett og slett fordi det er så dårlig optimalisert på PC. Får faen meg ikke kjørt det glatt, selv om jeg ikke skal ha noe problem. Dårlig optimalisert? Jeg synes det tvert i mot er godt optimalisert, kjører det i 3D med fleste settings på max, det er digg! Tragisk at Batman ikke vant en pris... Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg synes også det er litt merkelig at Skyrim fikk en pris, med alle plagene og uspillbarheten som påfulgte. Slike ting burde definitivt være med på å trekke ned! 2 Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Denne utdeling er vel mest en unnskyldning slik at bransjefolk kan ta seg en fest sammen. For de fleste vinnerne er prisen totalt meningsløs og øker neppe verken publisitet eller salgstall. Gullstikka kunne hatt en verdi dersom man fokuserte på spill produsert i Norge, eller slo seg sammen med våre skandinaviske naboer og fokuserte på spille produsert norden. Da ville en pris og få betydning for små utviklere. At EA vinner en pris i Norge er neglisjerbart for EA i det store bildet. 2 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Batman: Arkham City fortjener ihvertfall en pris! Drittspill, rett og slett fordi det er så dårlig optimalisert på PC. Får faen meg ikke kjørt det glatt, selv om jeg ikke skal ha noe problem. for min del så er Batman et konsoll spill, men der igjen har det med preferanser. Endret 2. mars 2012 av Dore123m 1 Lenke til kommentar
elgitar Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Jeg må gjøre som de andre - å gratulere! Enig med de fleste her; årets spill kunne gått til noe annet enn Skyrim. Litt overhyped etter min egen mening. Endret 2. mars 2012 av elgitar 2 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Gratulerer. Overrasket over 2 ting. 1. At pressfire ikke vant foran gamer 2. At Zelda kom bak skyrim... 1 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Stakk inn på Pressfire for å se hvordan det var, og jeg må ærlig si at sider der det dukker opp et svært bilde du må klikke ut når du klikker på en artikkel er en dårlig side. Overraskende irriterende og teit! 1 Lenke til kommentar
villmarka Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Synd at ikke Witcher 2 var der.. Et uferdig spill fortjener ikke prisen for årets spill! 2 Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Lista over nominerte og vinnerne er så forutsigbart at det hele er bortkasta tid for å ikke snakke om utrolig kjedelig. Blir litt som å gå på Rema 1000 å se over dem samme kjedelige mat varene og elendige utvalget gang på gang, når en vet at på andre mat butikker så er det så utrolig mye mer å velge blant...som eksotiske frukter og andre spennende smaker.Gullstikka representerer Rema 1000 folket, skulle ønske det kom en pris utdeling som representerer resten.Og synes Gamer.no har tapt seg veldig og ikke fortjener å være årets spillmedie, håper dem får mer fokus og gjør en bedre jobb i 2012. Anbefaler denne: http://spillborring.no/artikler/kremen-av-kremen---tonny-albrigtsen/351 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Veldig som forventet det der, selv om jeg hadde håpet at The Witcher eller Dark Souls skulle få en pris. Men dessverre gikk det som forventet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå