Hol21 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hei Jeg har et problem med pcen min som jeg ikke har anelse om hvordan jeg kan fikse!Det er også ganske vanskelig å forklare så jeg har lagt til et bilde der jeg har prøvd å illustrere hva som skjer. Hvis jeg spiller et spill, hvilket som helst, så blinker det i forskjellige farger som flytter seg rundt. Det er utrolig irriterende, og jeg aner ikke hva det kommer av. Det kommer også på alle spill jeg har, men ikke til vanlig...hadde vært supert om noen av dere kunne hjelpe meg med dette! Tusen takk på forhånd! Her er bildet... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Høres ut som defekt VRAM på skjermkortet egentlig... Last opp et bilde av Speccy Lenke til kommentar
Hol21 Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 Høres ut som defekt VRAM på skjermkortet egentlig... Last opp et bilde av Speccy Sånn? jeg er noob Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Har du plutselig fått dette problemet? Har du byttet driver? Er dette en ny maskin? Har du mulighet for å teste kortet i en annen maskin? Lenke til kommentar
Hol21 Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Er en relativt ny maskin, bare en mnd gammel. Og ja problemet dukket opp plutselig. Har prøvd å både installere siste drivere og eldre drivere uten at det hjalp. Og har ikke mulighet til å teste i annen maskin atm Endret 1. mars 2012 av Hol21 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Og det er kun i spill du får disse problemene? Det meste tyder på et defekt kort, og da er det bare å kreve nytt kort fra butikken. Lenke til kommentar
Hol21 Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 Jepp, det stemmer...tusen takk for hjelpen! da får jeg gjøre det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå