D02 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hei! jeg har holdt på med trening i ca et år nå, men skal nå lage et treningsprogram for å forberede meg innen styrke, utholdenhet, ferdighet (teknikk) og bevegelighet. Derfor lurer jeg på om noen kan se på dette oppsettet her og hjelpe meg med noen teknikk øvelser som passer sammen med de andre øvelsene. listen går som følger: tilsammen ca 50 min. Styrke Øvelse-> tid satt av(eventuelt hvis det er for lite) -> repetisjoner Push ups -> 6 min (8 min)-> 3*10 (10 push ups hvile x3) sit ups -> 4 min (6 min)-> 2*20 Planken -> 5 min (7 min)-> 3*1,5 min Utholdenhet Løpe -> 10 min med pause Ferdighet (teknikk) Noen tips til hva jeg kan ha her, men tanke på de andre øvelsene. Beveglighet Leggen Baksiden av låret Forsiden av låret Spørsmål: 1) Ser planen brukbar ut? 2) hva kan jeg fylle ferdighetstreningen med (teknikk)? 3) noen øvelser innen bevegelighet og de delene av kroppen jeg vil trene? 4) Noe annet du vil si? Håper noen kan hjelpe meg. Hadde vært fint å fått svar i dag eller tidlig morgen da jeg skal på treningsenteret i morgen tidlig D02 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Dette kommer du ikke langt med. Styrkedelen er alt for liten, du bør trene hele kroppen. I tillegg er øvelsene alt for lett. Resten skjønte jeg ikke noe av. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 Hva mer kan jeg gjøre med styrken? skal bare være 50 min tilsammen. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Må du trene alt dette på bare 50 minutter? Kan du dele det opp over flere økter på 50 minutter hver? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Dette er en skoleoppgave, jeg foreslår at du spør i leksehjelpdelen av forumet... 1 Lenke til kommentar
D02 Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg regner med at det er flere som er kvalifisert til å svare på spørsmål ang. trening her inne. Skal jo tross alt lage en plan for trening. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Har du tilgang på frivekter? Så du kan gjøre benkpress for eksempel? Lenke til kommentar
D02 Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 Ja, det har jeg. bytte det med sit ups eller noe? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Ville definitivt gjort det hvis det er styrke du vil trene. Eneste problemet er at det bare er 50 minutter, noe som er knapt hvis du i tillegg skal ha utholdenhet + pauser. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 ja. Er et problem det der :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå