Niklasp Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Her er oversikten over utvidelsene du trenger til Firefox, Internet Explorer, Opera og Chrome. Guide: Nettlesertillegg Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Anbefaler Adblock plus. Fjerner det meste av reklame. 7 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Exif Viewer kan også være kjekt for fotointerreserte. 3 Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jo, noen av disse sniker seg jo på, men jeg kjører etter hvert totalt uten. De er ikke brukbare noen av dem ! Jeg må bruke mer egnet programvare. Tittelen er helt uspiselig for mitt vedkommende ! 1 Lenke til kommentar
CaptainAwesome Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Man trenger ikke å avinstallere de man ikke bruker så ofte, det er nok å deaktivere de. RSS Feed Reader er en skjult perle som fungere mye bedre enn RSS Subscription Extension imo. Youtube Options er også kurrant for de som er mye på Youtube. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Opera siden var jo tynnere enn vann.. Anbefaler WOT for nettsikkerhet. Den advarer deg mot skumle/tvilsomme sier. Youtube autoplay killer er fin om du vil at Youtube videoer skal lastes i en høyere eller lavere oppløsning enn det normalt gjør. Den kan også settes til å starte bufring av videoen, men ikke starte avspilling automatisk. Mange flere som er verdt å nevne men det begynner å bli sent så jeg må stikke. 2 Lenke til kommentar
IllSkilZ Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Her er mine favoritter til opera: ExtendTube Konfigurer Youtube til dine behov. Fjerner også reklame. Jeg setter den til å automatisk spille av i beste kvalitet, med stort bilde. Opera AdBlock Blokkerer reklame på besøkte nettsted. Translator Brukes til å raskt oversette merket tekst til ditt språk. Dictionary Ordbok, synonymer, antonymier, verb og uttale, for Engelsk, Norsk, Spansk og Svensk. StopSocial "Blocks all the social content, such as like and share buttons, groups and public pages widgets, etc." Fikser så Facebook og Google ikke kan spore hvilke nettsider du besøker når du surfer på nett. 2 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Mine tre Chrome addons; - Adblock Plus - Better Pop Up Blocker - Youtube Ratings Preview De to førstnevnte er selvforklarende. Den siste anbefaler jeg til alle som er lei av "replygirls" og lignende folk som ødelegger Youtube. Lenke til kommentar
kilkenny Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Her er oversikten over utvidelsene du trenger til Firefox, Internet Explorer, Opera og Chrome. Guide: Nettlesertillegg Mmm ja det var en slapp å dårlig liste. Ser nesten ut som venstrehåndarbeid. Lenke til kommentar
EnvyAndroid Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Samt (min) Google Maps extension for Opera Lenke til kommentar
Strukt Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg skjønner godt at dere i hardware må leve av reklameinntekter men, det er i mine øyne rimelig uproft av dere å ikke nevne adblock. Kan dere svare på hvorfor den ikke er på listen dere har? Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Vil heller anbefale DownloadHelper til nedlasting av nettvideoer. Fungerer med mer enn bare flashvideoer (.flv). Lenke til kommentar
AsVe Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg bruker Opera, med bare en utvidelse, Go to IMDb. Men jeg burde kanskje vurdere en addon som konfigurer YouTube. Utvidelse for reklame-blokker trenger jeg ikke, da jeg har eget program for det. Ellers så syntes jeg det var litt få utvidelser anbefalt til Opera. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Vil heller anbefale DownloadHelper til nedlasting av nettvideoer. Fungerer med mer enn bare flashvideoer (.flv). Funker det på nrk nett tv? Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Vil heller anbefale DownloadHelper til nedlasting av nettvideoer. Fungerer med mer enn bare flashvideoer (.flv). Funker det på nrk nett tv? Usikker, Etter innstalasjonen av VLC 2.0 finner jeg ikke ut hvilken plugin som skal brukes for å spille av videoene med. Du kan prøve å innstalere å se etter selv og hvis det ikke fungerer er det bare å slette. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Lazarus form recovery er tidenes mest nyttige addon til firefox. Hvor mange ganger har du ikke skrevet side opp og side ned, for å så uheldigvis trykke på tilbakeknappen på musa i det du skal føre musepekeren over "send", eller trykket en finurlig snarvei-knapp som fører tab-en til bokmerene, ny side, innstillinger eller whatever?! Lazarus er real time form save/recovery Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 "Det kan være lurt å ikke installere for mange utvidelser, fordi dette kan medføre tregere nettleser" Hva skal man med alt det skrotet for firefox da? Av de nevnte har jeg bare noscript og ikke noe av det andre tullet 1 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Trenger jeg si Reddit Enhancement Suit? Lenke til kommentar
norgi Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 mye tull-utvidelser. Dere kan bedre HW ! Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Ghostery er vel for alle nettlesarar? Det er eit must for meg. Det og ImgTip. Ellers er eg samd i at Opera-sida var tynn, samstundes er jo Opera so funksjonsrik at det meste som andre nettlesarar må ha tillegg for allereie er innebygd i Opera. Kva er best av YouTube Autoplay Killer og ExtendTube forresten? Endret 2. mars 2012 av fig00r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå