renchi13 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Tenker jeg skal selge pcen min grunnet mistet interesse for det. Men lurer bare på hva jeg kan få for den. Ser på finn.no, og der selger de pcene til syke priser. Specc: 16 gb ram 90 gb SSD harddisk 1TB HHD AMD 6 kjerners prossesor på 2.81 GHz 1 gb skjermkort ca. halvt år gammel. 22 tommers led skjerm. g19 tastatur Microsoft sidewinder x8 mus logitech g930 trødløst headset Vannkjøling til prossesor. Hva burde jeg selge den for? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 1GB skjermkort sier meg ingen andre ting enn at det er dårlig eller passe bra... hva var innkjøpsprisen? regnestykke: innkjøpspris - 40% - aldring = salgspris det å skrive at du har vannkjling på prosessor hjelper vanligvis bittelitt på prisen, kanskje +200 hvilket kabinett har du? har du noen blå lys eller noe så går den fort litt opp i pris og for din egen skyld, ikke end opp på "slemmelista" Lenke til kommentar
renchi13 Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Har ATI HD Radeon 5700 serien skjermkort. Cooler Master HAF X Big Tower Sort kabinett. Røde lys. Hva mener du med slemmelisten? Endret 1. mars 2012 av renchi13 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hva mener du med slemmelisten? Trykk på lenken så ser du det. Lenke til kommentar
renchi13 Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 Forstår. Er ikke veldig datateknisk av meg, derfor jeg spør så jeg ikke ender med å gjøre noe sånt som de Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 jeg vet ikke helt jeg, rundt 5K? kanskje mindre, men det er ett sted å starte mye bedre enn de andre som selger på finn ihvertfall Lenke til kommentar
renchi13 Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 5k for en halv år gammel gamer pc? Det virker liksom litt lite Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) 4K500 Endret 1. mars 2012 av BadCat Lenke til kommentar
renchi13 Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 Det er jo ca. 1/3 av hva den er verdt opprinelig Lenke til kommentar
Jaffacake Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Bedre og billigere komponenter har kommet på markedet siden du kjøpte PC-en din. Sånn er det med PC-markedet. Alt utdateres veldig fort Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Kan du gi oss modeller og slikt, for 90GB SSD ?? Hastigheter etc Mye mere i detalj på delene. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) 5k for en halv år gammel gamer pc? Det virker liksom litt lite For samme prisen kan man bygge en ny PC som yter langt bedre At du har litt ekstra lagring + kjøling utjevner dette til en viss grad. Får du solgt den samlet for 5K bør du være glad. EDIT: Selg for all del skjerm, mus, headset, høyttalere og tastatur ved siden av. Endret 2. mars 2012 av arni90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå