hans A Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Ser at microsoft har lagt ut en ny oppdatering av IE og Data Access Components. Så det er bare å laste ned. (For å sikre netverket fra internett virus osv) Lenke til kommentar
Trondj Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Hvilken oppdatering snakker du om? , prøvde å kjøre Windows Update fant ingenting å oppdatere hos meg. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Hvilken oppdatering snakker du om? , prøvde å kjøre Windows Update fant ingenting å oppdatere hos meg. det er vel bare positivt d? Lenke til kommentar
hans A Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Hvilken oppdatering snakker du om? , prøvde å kjøre Windows Update fant ingenting å oppdatere hos meg. Jeg sjekket W-Update i går men fant ingenting. Men i dag var det 2 oppdateringer. Akkumulert oppdatering for Internet Explorer 6 Service Pack 1, august 2003 (822925) Sikkerhetsoppdatering for Microsoft Data Access Components (823718) Os: W2k-No Lenke til kommentar
Trondj Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Hvilken oppdatering snakker du om? , prøvde å kjøre Windows Update fant ingenting å oppdatere hos meg. Jeg sjekket W-Update i går men fant ingenting. Men i dag var det 2 oppdateringer. Akkumulert oppdatering for Internet Explorer 6 Service Pack 1, august 2003 (822925) Sikkerhetsoppdatering for Microsoft Data Access Components (823718) Hadde disse to, ble lagt med den automatiske oppdateringen 20 August. Os: W2k-No Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå