carpsdi Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hei! Lurte da på hva som ville vært den høyst lønnede jobben til en "ok" utdannelse? Tenkte da generelt på hvilke linjer på vgs jeg bør ta. F.eks om jeg bør ta studie eller yrkesfag for å få en god jobb i hensyn til utdanningen. Da yrkesfag er jobb rett etter vgs, så er jo den grei. Ellers så er studie problemet. Hvilken jobb vil jeg tjene utrolig masse på (kanskje ikke overdrevent, men kanskje mellom 800 000-hva som helst) i året, etter å ha trukket fra skatt? Jeg gjør det helt greit på skolen, men vgs er mye tøffere enn ungdomsskolen. Vil helst starte å jobbe tidligst mulig (kanskje ikke så tidlig som rett etter vgs?? Men hvem vet, om man tjener bra og det er en fin jobb). Og jeg vil heller ikke ha altfor lang utdanning, kanskje bare 2 år ekstra så er jeg ferdig utdannet til å ta en seriøs og godlønnet jobb. Vil helst så klart ha en "enkel" jobb. Kanskje ha en del kunder om dagen, og kunne være sosial, og hilse på folk i virkeligheten. Ellers er hva som helst greit egentlig. Vil for eksempel ikke jobbe offshore og finne olje.. Slitsom, bråkete, "risky/skadelig" jobb og alt det. Helst noe på land som er safe, man får tid til familie og barn og alt annet. Noen ideer? Kommer til å samle opp alt for å skape noe bra! Håper på svar Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Er ingen jobber med 2 års utdannelse som gir 800k netto i lønn. 1 Lenke til kommentar
Skovskyn Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 ikke nokk med å trolle flertallige tråder? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Du har en tråd rett under denne om akkurat det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg