Gå til innhold

Avinstallere driver og reinstallere

Anbefalte innlegg

For å gjøre en lang story kort: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1419781

Kort resyme: Kjøpte farming simulator 2011, når jeg starter spillet for jeg en feil melding: Could not init 3D system. Shader model 2.0 is required. Please install the last video driver.

Under enhetsbehandling så har jeg to under skjermadaptere(hvis jeg skjønner detta riktig): Mobile Intel® HD graphics og Radeon ™ HD 6770M...

Prøvd å oppdatere driver'a, men får beskjed om at systemet ikke oppfyller minimumskravene for å installere programvaren......Kanskje jeg som laster ned feil driver! ?

Så da tenkte jeg og lurer på om det går an å avinstallere driveren/e(jeg har jo to!) og så installere det på nytt??

Detta irriterer meg kraftig, tenk å ikke klare å kjøre farming simulator uten problemer....

Hvis dere har noen anna forslag som kan gjøre at spillet vil fungere så sphøtt ut

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å laste ned et program som driversweeper eller noe lignende, fjern videodriverne og last ned på nytt (sjekk at driverern du laster ned er kompatibel med os-versjonen din).

Skal jeg fjerne begge to? Blir ikke skjermen svart eller noe da? :p

Lenke til kommentar

Det virker nå heller som om spillet sliter med å oppdage ditt HD 6770M

Er det mulig å velge en "force dedicated graphics" i BIOS eller et program på laptopen?

Satt akkurat å tenke tanken på at ikke spillet eller datamaskinen ikke "bytter" grafikk kortet :p Åssen program skulle det eventuelt hvert??

LItt usikker på hvordan man kommer inn på bios på denna....HP pavilion dv7

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...