fiskejeger Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 For å gjøre en lang story kort: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1419781 Kort resyme: Kjøpte farming simulator 2011, når jeg starter spillet for jeg en feil melding: Could not init 3D system. Shader model 2.0 is required. Please install the last video driver. Under enhetsbehandling så har jeg to under skjermadaptere(hvis jeg skjønner detta riktig): Mobile Intel® HD graphics og Radeon ™ HD 6770M... Prøvd å oppdatere driver'a, men får beskjed om at systemet ikke oppfyller minimumskravene for å installere programvaren......Kanskje jeg som laster ned feil driver! ? Så da tenkte jeg og lurer på om det går an å avinstallere driveren/e(jeg har jo to!) og så installere det på nytt?? Detta irriterer meg kraftig, tenk å ikke klare å kjøre farming simulator uten problemer.... Hvis dere har noen anna forslag som kan gjøre at spillet vil fungere så sphøtt ut Lenke til kommentar
DoaldRahl Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Prøv å laste ned et program som driversweeper eller noe lignende, fjern videodriverne og last ned på nytt (sjekk at driverern du laster ned er kompatibel med os-versjonen din). Lenke til kommentar
fiskejeger Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Prøv å laste ned et program som driversweeper eller noe lignende, fjern videodriverne og last ned på nytt (sjekk at driverern du laster ned er kompatibel med os-versjonen din). Skal jeg fjerne begge to? Blir ikke skjermen svart eller noe da? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Det virker nå heller som om spillet sliter med å oppdage ditt HD 6770M Er det mulig å velge en "force dedicated graphics" i BIOS eller et program på laptopen? Lenke til kommentar
fiskejeger Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Det virker nå heller som om spillet sliter med å oppdage ditt HD 6770M Er det mulig å velge en "force dedicated graphics" i BIOS eller et program på laptopen? Satt akkurat å tenke tanken på at ikke spillet eller datamaskinen ikke "bytter" grafikk kortet Åssen program skulle det eventuelt hvert?? LItt usikker på hvordan man kommer inn på bios på denna....HP pavilion dv7 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Følg godt med når PCen starter opp er mitt tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå