wampster Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hei. Jeg har en ax850w psu, men 24pin ledningen er for kort til å passe når jeg har den bak hk'et på et fractal design xl. Har løst dette problemet ved å kjøpe en extension, men kunne tenkt meg å sleeve riggen min. Er det noen mulighet for å kjøpe en 24-pin ledning som er lengre enn den som fulgte med psu'en? Har sjekket norske nettbutikker o.l. men finner det ingen steder. :/ Lenke til kommentar
wampster Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 update, det jeg mente var 8pin connectoren til hovedkortet fra psu'en.. ikke 24-pin atx ledningen altså. noen som har ideer forslag så si ifra :-) Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Noe som dette? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=639239 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=634065 Endret 2. mars 2012 av jetzbullet Lenke til kommentar
wampster Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2012 Nei. Jeg lurer på om det er mulig å kjøpe en ny lengre kabel enn den som fulgte med, altså ikke en extension. Hadde hatt lyst til å prøve å single sleeve alt i kabibettet, og da hadde det jo sett mye bedre ut uten å måtte bruke en extension.. Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=index&cPath=34_186_1029 Mulig de kan lage kablene i den lengden du vil? Eller skaffe en extension i samme farge,du skal jo skjule mesteparten av kablene bak HK platen? Endret 2. mars 2012 av jetzbullet Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Om du har tilgang på loddebolt og krympestrømper så kan du jo klippe og forlenge den selv. Jeg måtte gjøre det for litt siden da jeg hadde akkurat det samme problemet som du har nå. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2012 Om du har tilgang på loddebolt og krympestrømper så kan du jo klippe og forlenge den selv. Jeg måtte gjøre det for litt siden da jeg hadde akkurat det samme problemet som du har nå. Er ganske teknisk og nevenyttig av meg, men det høres ut som noe jeg ikke kommer til å prøve. Vet du om noe sted som kanskje gjør det for en, hvis jeg ikke finner et sted som selger en lengre ledning enn orginalen? Lenke til kommentar
wampster Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 Er det vanskelig å forlenge selv uten å ha gjort/prøvd noe lignende før? Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Du kan kjøpe lengre kabelsett fra Corsair sine hjemmesider. Edit: Glem det, man kunne kjøpe kabelsett, men ikke lengre en originalt. :/ Endret 3. mars 2012 av oddsmurf Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Er det vanskelig å forlenge selv uten å ha gjort/prøvd noe lignende før? Det er ikke akkurat den mest avanserte loddingen, men det hjelper jo å ha brukt en loddebolt før. Om du bor i nærheten av Horten så kan jeg sikkert ordne det for deg. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Ikke akkurat billig de kabelsettene fra Corsair 90 dollar+ 100+ dollar i frakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå