Gå til innhold

Football Manager eller FIFA Manager?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er fan av fifa til ps3, men tenkte jeg kunne prøve et lignende spill til pc!

Så bør jeg velge Foball manager, eller ea sports sin egen variant, Fifa manager? Eller kansje premier manager, som jeg ser er mye billigere enn de andre?

Setter virkelig pris på svar!!! :dribble:

Endret av bjorni11
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Football Manager har egentlig aldri hatt noe konkurranse. I alle fall ikke som har vært vesentlig mye dårligere. Følg anbefalingene over her, så blir du fornøyd.

Forøvrig er FIFA til PS3 og Football Manager to heeeeelt forskjellige typer spill, bare så du er klar over det.

Lenke til kommentar

Ok, jeg har FM 2011, men jeg var egentlig ikke så veldig fornøyd med det.... Er det noen store forandringer fra 2011 til 2012?

Og et spørsmål til: på fifa manager, spiller man kampene selv, eller ser man bare på?

Endret av bjorni11
Lenke til kommentar

For de som er virkelig inn i FM-serien er det endel forandringer, men det er ikke store endringer i den retningen jeg antar at du vil - fordi serien er så suksessfull slik den er - og har vært =)

FIFA Manager rører jeg ikke med ildtang engang, så jeg vet ikke om det er mulig å spille kampene selv der. Isåfall burde man jo være spillende manager =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...