anaconda Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Kjøpte The Sims 3 Hidden Springs på origon. Dette lar seg ikke laste ned og jeg lurer på hva jeg gjør nå? Jeg klarer ikke å finne ut hvordan jeg kan kontakte dem. Det står: Slik laster du ned The Sims™ 3 Hidden Springs: 1.Gå til www.thesims3.com/hiddensprings i nettleseren. Dette funker ikke. Da får jeg bare kunne ikke finne siden. Er dette bare svindel? Skjønner ingenting av dette. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Kjøpte The Sims 3 Hidden Springs på origon. Dette lar seg ikke laste ned og jeg lurer på hva jeg gjør nå? Jeg klarer ikke å finne ut hvordan jeg kan kontakte dem. Det står: Slik laster du ned The Sims™ 3 Hidden Springs: 1.Gå til www.thesims3.com/hiddensprings i nettleseren. Dette funker ikke. Da får jeg bare kunne ikke finne siden. Er dette bare svindel? Skjønner ingenting av dette. Har du prøvd: https://help.ea.com/no/ og så klikke på "Snakk med en spillrådgiver" til høyre på siden? EDIT: Forøvrig så fungerer linken for min del. Endret 2. mars 2012 av Nickless Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå