sdf123 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg har kjøpt ny hovedrouter, en asus rt-n16, og så vil jeg bruke min gamle wrt-54g med dd-wrt som et trådløst AP. Jeg tror jeg har satt det meste opp riktig, bla gitt den ip 192.168.1.2 så den ikke konflikter med rt-n16. Men jeg vil at den trådløse skal restarte seg selv hver natt kl 0300, og har satt det i instillingene. Men jeg kan ikke se at den får inn noe klokkeslett, altså den vet ikke ha klokka er? Er det noen klokkeserver eller noe jeg må stille inn? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hvorfor restarte hver natt? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Sjekk http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/Wireless_Access_Point Installation, punkt 3. Det skal ikke være nødvendig å restarte router. Som aksesspunkt så er det stort sett bare varmgang i wifi-modul som kan være et problem. Dette kan man løse ved å unngå varme og ikke skru opp effekten for mye. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 Ja, jeg kan jo se hvordan stabiliteten blir, tror jeg har slått av alt av det jeg ikke trenger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå