blackeyedragon Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg skal snart kjøpe nytt kabinett igjen og jeg kan velge mellom en Sky Hawk ( den med den elektriske "dingsen" som går opp og ned når du trykker en knapp) eller jeg kan få den q-tec silver transparent et eller annet med neonlys og tre vifter. Jeg får det på www.datasupply.no for en billigere penge enn andre steder og jeg lurte på hva dere syntes var best til casemod... Jeg takker for svar!!!! Tuuuuuusen takk!!! Til alle som leser og svarer!!! Lenke til kommentar
clinton Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Kjøp heller LIAN LI kasse.Det er bra,til casemod og. Lenke til kommentar
ZnulfeR Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Ikke q-tec-kabinettet. *dårlige karakterer* Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Hold deg for all del unna Q-tec kabinetter!!!!!! de er helt for jævlige!! har et hjemme, og det er helt håpløst å jobbe i! ikke uttrekkbar hovedkort skuff, dårlig plass til hd, dårlig medfølgende PSU... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 ang. skyhawk. det er ikke mye plass i det. svært lite faktisk. også er det i tillegg liksom "ferdi modda". bruke heller litt mer penger, og kjøp et Lian Li, eller i beste fall et Lepont. Lenke til kommentar
huf Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 ang. skyhawk. det er ikke mye plass i det. svært lite faktisk. også er det i tillegg liksom "ferdi modda". bruke heller litt mer penger, og kjøp et Lian Li, eller i beste fall et Lepont. Helt enig. Skyhawk er alt for lite. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Dings som går opp og ned?.. Heis?.. Blei nysgjerrig.. Bilde av dette sky hawk kabinettet noen plass? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Dings som går opp og ned?.. Heis?..Blei nysgjerrig.. Bilde av dette sky hawk kabinettet noen plass? her er et bilde. Frontplaten kan kjøres opp eller ned vha. en knapp i forkant og gir foruten den stillige effekten god beskyttelse til brønnenhetene. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 fettern min har det skyhawk kabinettet... skal funke fint hvis du ikke skal modde no, men er du casemodder så velg deg no annet enn hverken skyhawk eller q-tec... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Kult det da!... Men m0ng0 hvis den knappen som får frontdekslet til å gå opp og ned går til -derduvet- da.. (spes. hvis dekslet er opp når det skjer) Lenke til kommentar
ZnulfeR Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 ang. skyhawk. det er ikke mye plass i det. svært lite faktisk. også er det i tillegg liksom "ferdi modda". bruke heller litt mer penger, og kjøp et Lian Li, eller i beste fall et Lepont. Helt enig. Skyhawk er alt for lite. Spørs om du skal bygge mye i det, da! For en som bygger pc'n sin og bare bruker'n til spill så er d jo greit nokk med skyhawk... viss ikke; nja Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Jeg skal ikke stappe inni så meget, men utapå så... Blir det bra med Sky Hawk??? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Kjøp for all del ikke q-tec (aashima) Lenke til kommentar
zyp Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 q-tec er noe dritt iaff... har et annet skyhawk jeg og liker det... er ikke så smått etter min mening, dessuten er det stygt å slepe et stort kabinett på lan... men den luka som går opp og ned er sikkert noe dritt Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 ike si noe stykt om det der q-tec kabinettet assa har et sånt et jeg !...men snart blir det noe annet ! jeaaaah ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå