Gå til innhold

Feil med tv ?

Anbefalte innlegg

Hei ! min tv er en 40 tommer LED fra Grundig. jeg har bare hatt den i 3-4 uker da bilde plutselig ble grønt! altså når det skal være svart eller rødt så er det grønt. den fungerte utmerket før dette. lyden og alt annet fungerer! det er bare bilde som har blitt grønt! jeg prøvde også å nullstille tv'n tilfelle jeg hadde trykket på noe bildeinstillinger men etter at jeg nullstilte den var den fortsatt grønn! jeg har også prøvd å bytte kabler og sette dem godt inn igjen. jeg har garanti og sånn så det burde ikke være noe problem. Men er det noe jeg kan gjøre? eller er det bare en feil? kjipt uansett :p

på forhånd takk mvh Sander

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjør som de fleste andre, velg noe annet enn Grundig. Ikke at denne filen ikke kan skje andre, men det er en grunn til at de ikke er av de store guttene heller. De var gode en gang, ikke nå lenger. Har ikke lest en positiv anmeldelse av noen Grundig TV etter at CRTen ble borte.

Lenke til kommentar

Hei ! min tv er en 40 tommer LED fra Grundig. jeg har bare hatt den i 3-4 uker da bilde plutselig ble grønt! altså når det skal være svart eller rødt så er det grønt. den fungerte utmerket før dette. lyden og alt annet fungerer! det er bare bilde som har blitt grønt! jeg prøvde også å nullstille tv'n tilfelle jeg hadde trykket på noe bildeinstillinger men etter at jeg nullstilte den var den fortsatt grønn! jeg har også prøvd å bytte kabler og sette dem godt inn igjen. jeg har garanti og sånn så det burde ikke være noe problem. Men er det noe jeg kan gjøre? eller er det bare en feil? kjipt uansett :p

på forhånd takk mvh Sander

Hvis feilen bare oppstår med tilkoblet utstyr, sjekk kabler, apparater og prøv å bytte inngang. Hvis feilen fortsatt er der og/eller er der ved bruk av den innbygde tunere så er neste stopp service. Ta kontakt med selger eller nærmeste verksted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...