Ikarus Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Hei, Etter å ha lest diverse forumtråder og tester, har jeg kommet frem til at en Asus N53 vil passe bra som en allround maskin. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe denne fra netonnet, da jeg snublet over en N53 fra Expert, her Jeg lurer på hvilken av disse dere mener gir mest for pengene? Kom også gjerne med forslag om andre maskiner hvis det finnes noe bedre til omtent samme prisen. På forhånd takk! Endret 1. mars 2012 av Ikarus Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Linken til Expert fungerer ikke. Jeg har en Asus K53S som jeg er strålende fornøyd med. God byggekvalitet, stillegående (Har kun hørt vifte sus når jeg har spillt krevende spill) og lang batteritid (5-6 timer ved lett bruk) Endret 1. mars 2012 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 jeg vil nok si at den på expert er beste den har kraftigere prosessor og kraftigere skjermkort + 2GB mer minne den på netonnet har større harddisk Lenke til kommentar
Ikarus Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 Linken til Expert fungerer ikke. Oops Redigerte den, håper den funker nå Lenke til kommentar
Ikarus Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 jeg vil nok si at den på expert er beste den har kraftigere prosessor og kraftigere skjermkort + 2GB mer minne den på netonnet har større harddisk Det var det jeg også kom frem til. En annen forskjell er at den fra netonnet har bluray leser, men jeg vet ikke om det veier opp for svakere prosessor og skjermkort... Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Det kan kun du svare på, hvis du har bruk for det og ønsker å se bluray kan det veie tungt, hvis du ikke skal bruke det er det irrelevant Lenke til kommentar
Ikarus Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 Det ble den fra expert, takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå