LonelyMan Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg var på verksted, han renset bensininntaket og bilen ble mye bedre til å holde seg gående, men det har hendt at den kveltes en gang (som skjedde i går) Bilen er betraktelig mer "våken" nå enn før han renset bensininntaket for olje og dritt. Jeg har sjekket luftfilteret, kikket litt inni, det ser ikke så forferdelig skittent ut. Tennpluggene byttet jeg i 2009. Jeg lurer på hva som kan forårsake det lille som er igjen av "kvelning". Kan det være en dårlig klutsj, at ikke klutsjen får satt bilen skikkelig i nøytral, er det en mulighet? Er det noe jeg kan gjøre selv for å forbedre dette, med unntak av å rense/bytte luftfilteret? Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Tennpluggene er en billig måte og prøve vertfall Lenke til kommentar
virrum audio Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Det kan være så mye. Antagelig ikke pluggene, men 2009...de ville jeg byttet uansett. Kan være luftmengdemåleren som sitter før luftfilteret. Denne kan renses med elektrorens, fyller du på en fast bensinstasjon? Prøv i såfall å bytt om dette er en med tilsetting av av noe slag forbi spare forbruk, bio tilsetnin.ol, kondens i tank,fordeler ol. Må nesten bare begynne med det rimeligste, og gå for elimineringsmetoden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå