Yamazero Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hei! Under russetiden var det vanlig å treffes i et industriområdet for å raide mot andre russebiler, dvs kaste egg for eks. Jeg og en annen russ ble stoppet av politiet ( vi stod å vente på russebiler), og de spurte etter navnet våres, og sa at vi måtte rydde etter oss. Det gjorde vi og vi kjørte av gårde. Har denne episoden blitt loggført? Dukker det opp på rullebadet mitt? Har dette noe å si for å komme inn i politihøgskolen? Takker Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Har denne episoden blitt loggført? Dukker det opp på rullebadet mitt? Har dette noe å si for å komme inn i politihøgskolen? Loggført ja, rulleblad nei. Dette vil heller ikkje ha noke å seie for eventuellt opptak på politihøgskulen. Men du kan risikere at nokon tar fram igjen notatane dersom du seinare i russetida skulle bli tatt for noko anna som er ulovlig. Det at politiet noterte namnet ditt er mest for den forebyggande effekten sidan du no er den fyrste dei tar kontakt med dersom nokon leverer ein anmeldelse angåande eggkasting på det aktuelle industriområdet. Lenke til kommentar
Yamazero Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Har denne episoden blitt loggført? Dukker det opp på rullebadet mitt? Har dette noe å si for å komme inn i politihøgskolen? Loggført ja, rulleblad nei. Dette vil heller ikkje ha noke å seie for eventuellt opptak på politihøgskulen. Men du kan risikere at nokon tar fram igjen notatane dersom du seinare i russetida skulle bli tatt for noko anna som er ulovlig. Det at politiet noterte namnet ditt er mest for den forebyggande effekten sidan du no er den fyrste dei tar kontakt med dersom nokon leverer ein anmeldelse angåande eggkasting på det aktuelle industriområdet. Dette er greit å vite;) Hvis nemda spør meg om jeg har vært i kontakt med politiet før, bør jeg nevnte dette? Episoden skjedde i 2003 hehe Endret 1. mars 2012 av Yamazero Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Har denne episoden blitt loggført? Dukker det opp på rullebadet mitt? Har dette noe å si for å komme inn i politihøgskolen? Loggført ja, rulleblad nei. Dette vil heller ikkje ha noke å seie for eventuellt opptak på politihøgskulen. Men du kan risikere at nokon tar fram igjen notatane dersom du seinare i russetida skulle bli tatt for noko anna som er ulovlig. Det at politiet noterte namnet ditt er mest for den forebyggande effekten sidan du no er den fyrste dei tar kontakt med dersom nokon leverer ein anmeldelse angåande eggkasting på det aktuelle industriområdet. Dette er greit å vite;) Hvis nemda spør meg om jeg har vært i kontakt med politiet før, bør jeg nevnte dette? Episoden skjedde i 2003 hehe Jepp, nevn det og si hva du lærte av episoden. Da viser du at du er reflektert 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå