Odesseiron Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Slippdatoen for etterlengtede BioShock: Infinite er offisiell. Les hele saken Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 YEEES! Lett bursdagsgave til meg selv, + en uke fri. Dette skal NERDES! 2 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Fikk mailen fra Gamzone om at slippdato er klar. Wooo gleder meg stort, blir uten tvil et av årets beste. =) Lenke til kommentar
tango82 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 gi meg heller System Shock 3. Bioshock var en STOR nedtur iforhold til mesterverket System Shock 2 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Har faktisk ikke spillt Bioshock enda. System Shock 3 høres interessant ut. Det er heller ikke utenkelig at det faktisk blir å skje, særlig med tanke på at cyberpunk-spill er rimelig in for tiden (Deus Ex: HR, Hard Reset, Syndicate, Prey 2, Mass Effect til en viss grad, osv.). Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Blir skaffet enten på PC pga 1080p og ekstra grafiske innstillinger eller til PS3 med Move Support og hjemmekinolyd, vanskelig valg har jeg her, men uansett spillet skal skaffes! Endret 1. mars 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Sir. Digby Chicken Caesar Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Hun er fanget i en borgerkrig oppe i den svevende byen, hvor hun blant annet på plass av en gigantisk mekanisk fugl kalt Songbird... Denne setningen, hva betyr den egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå