Gå til innhold

"Initial early_PM_INIT switch"?

Ulven

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du bruker "Deep Shit" som topic kan du ikke forvente deg noe seriøst svar. Dette er ikke barnehagen, hva med å plassere din Error melding i emnefeltet, så vil folk som har peil klikke på den med EN gang for å svare. Deep Shit får bare "pro brukere" til å ignorere din tråd og tenke "****** ass, enda en fjortistråd".

Forslag til emne: "Initial early_PM_INIT switch - Hva betyr det?" eller ""Initial early_PM_INIT switch - Hva gjør jeg?"

Lenke til kommentar

takk :) har skiftet overskrift.

Har et epox h.kort og cpu-vifta går men ingen andre vifter. Får ikke bilde på skjerm. Maskina lager "sjukebil" lyd. Stå "1d" i feilmld. på h.kortet. (Initial Early_PM_INIT svitch). Håper noen kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar

1d - Commonly mistaken for "P1" which is not a hexadecimal code. This code means your video card isn't being detected properly. Try reseating the card and test the card in another system to make sure that its ok. This error code can also come up as 2d.

Skal teste litt med anna skjermkort.

Lenke til kommentar

Systemet fungerte fint med geforce fx kort, men nektet å godta mitt aopen aeolus gf4200 ti 128mb dvi. Har testa aopen skj.kortet og det fungerer på min kompis sin pc. hmmm noen som har peil. har det noe med agp 8x? aeolus kortet er 8x agp, men h.kortet skulle støtte dette.

Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer med å burke desse to komponentane ilag? Jeg har prøvd men får det ikke til. h.kortet nekter å godta skj.kortet. Går greit om jeg bruket fx kort. Har også testa aeolus kortet på anna system og det fungerer. Men hvorfor ikke ilag? Får ikke bilde når jeg booter og feilmld. på h.kortet indikerer at skj.kortet ikke får kontakt med h.kortet.

Noen som kan hjelpe meg??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...