Lefse Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hei, jeg leser til privatisteksamen for programfagene til VG1 elektro. Første eksamen er i Mai. Planen er å søke VG2 Elenergi på grunnlag av privatist eksamen i VG1 fagene, har allmennfagene fra før. Hvordan går jeg frem med dette? Ringte til opplæringskontoret eller noe, der mente de jeg måtte vente til 1. mars også skrive ut skjema og søke skriftlig, men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal gjøre dette. Jeg har brukt opp min skolerett, men vil prøve å søke uansett, har jo ikke oe å tape på å prøve liksom. Er det noen som kan forklare dette for meg? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 All søking om Vidregående går gjennom www.Vigo.no. noe særlig mere en det vet jeg altså ikke kan hende det hjelper. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 Er i grunn på vigo.no det stopper opp, er ikke registrert at jeg tar VG1 fagene som privatist. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Kusina mi dreiv og kløna med dette hu og, hu fikk vite det hu trengte da hu møtte opp på en vidregående skole og spurte og prata med de som driver med intak osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå