Miss Photography Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Supernatural Bildet er fjernet. Beskrivelse: Resultatet av en ide jeg har jobbet med en stund. Mulig vi tar en ny shoot til våren for å finpusse litt,men er ganske fornøyd med første forsøket likevel. Modell her er Marita Jensen. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Dette er vel heller et forsøk over en ide som mange har jobbet med lenge. Begynner nesten å bli et litt forslitt motiv... Men ditt forsøk er vel ikke noe dårligere enn andre sine tilsvarende. For meg kan det virke som dama er limt inn i naturen, det ser noe unaturlig ut. Og de stjernene er jeg høyst usikker på. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 Ja det er gjort flere forsøk på dette,det vet jeg. Men jeg har ikke prøvd dette før så det er nytt for meg,syns det var gøy jeg. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Ideen er god.litt for markante overganger damen gresset..der kunne du feks stilt litt på feather i ps om det er det du bruker,Gir en mykere overgang;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg