Hetfield^^ Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hei! Har dere noen bærbar pc til rundt 4-5000 kr å anbefale? Det er til fruen og den kommer nok til å bli mest brukt til surfing og serietitting. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Stor eller liten skjerm ? Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 Tenkte 15" skulle være nok, den serietittinga gjør hun nok via tv'en så den trenger ikke å være så stor. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Denne er jo spesielt fin til fruen Ikke noe spille pc, Nesten helt like spesifikasjoner på denne pc`n som jeg bruker på IKT service fag og jeg er fornøyd eller så er det jo Denne som er enda kraftigere med i5 cpu og 8 gb ram. (4 gb Montert og følger med 4 gb du kan/må montere selv) Denne er også god men litt biligere, selv hadde jeg tatt nr 2 pga ytelse. men nr 1 er perfekt til "fruen" Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 den nummer 2 så jo alldeles ikke så verst ut. Muligens vi går for den, takk for tipset! Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 den nummer 2 så jo alldeles ikke så verst ut. Muligens vi går for den, takk for tipset! ja overasket selv over at data med sånn kapasitet går for under 5000 kr Håper du og hu blir fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå