Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - Mars 2012

Anbefalte innlegg

Selv var jeg ute for å fotografere stormen igår og tok en svipptur innom den lokale vindparken for å se etter fine motiver. Det ble ikke noen stor suksess men heldigvis fløy denne Tie-fighteren forbi og reddet dagen:

post-133814-0-57053400-1331477076_thumb.jpg

edit: :eek: Herreguuuud for en n00b jeg er! Det der er jo ikke en Tie-fighter, det er en Lambda-class T-4a shuttle. Godt jeg oppdaget det selv før noen andre.

Endret av Solaar
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv var jeg ute for å fotografere stormen igår og tok en svipptur innom den lokale vindparken for å se etter fine motiver. Det ble ikke noen stor suksess men heldigvis fløy denne Tie-fighteren forbi og reddet dagen:

Veldig kult, har du det med mer luft rundt og klona bort forgrunnen?, så man får en mer følelse av at det popper ut av intetheten :)

Lenke til kommentar

Veldig kult, har du det med mer luft rundt og klona bort forgrunnen?, så man får en mer følelse av at det popper ut av intetheten :)

Desverre var det ikke mulig å få mer luft rundt og samtidig beholde den samme vinkelen, det var bare akkurat der jeg kunne stå for å få tatt bilde rett bakfra. I tillegg suger jeg på bildemanipulering så jeg klarer ikke å klone himmelen uten at det ser alt for unaturlig ut. Men jeg har dette da:

post-133814-0-34192600-1331487487_thumb.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synes de var fine jeg, likte spesielt tweakingen til han i grønn bukse. Det bildet er tatt i akkurat rett øyeblikk i utførelsen av trikset ser det ut til?

Tusen takk. :) Og joda, var heldig med timingen på den, hehe. Er jo det det handler om med disse bildene, timing er 70-80% av sportsbilder i mine øyne.

Lenke til kommentar

Etter mye jobbing med redaksjoner som skal ha bilder var det endelig godt å kunne bruke litt tid bak kamera og slappe litt av. Fikk noen timer i Oslo sentrum etter litt jobbing ved Bygdøy, endelig så fikk jeg sollys og ikke kjedelig lysstoffrør som opplysning. Har jobbet med det i de siste 8 oppdragene.

Utfallet ble ikke så veldig bra, lenge siden jeg hadde tatt bilder ute i sollys.

Noe rusk og rask fikk jeg da med meg hjem på minnebrikka

post-154783-0-86436900-1331506170_thumb.jpg

post-154783-0-33006100-1331506176_thumb.jpg

post-154783-0-51373200-1331506180_thumb.jpg

post-154783-0-35385800-1331506185_thumb.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...