smort1 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Årets første cruiseskip anløp havna i Molde i beg. av mars! Et skip av den mer stusselige sorten dette... Spesielt vær med en sol som virkelig strevde med å komme fram.... Ble nesten en slags egen filtereffekt av det. Olympus PEN E-PL2 og M.Zuiko 14-42mm II 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2012 Et skip av den mer stusselige sorten dette... Stusselig? Vask munnen din, gut Denne båten er fra den gang man kunne lage vakre båter - MArco Polo het opprinellig MS Alexandr Pushkin og ble bygd i 1965. Synes bildet er noe mørkt, tror jeg ville lettet det litt i etterbehandlingen. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Et skip av den mer stusselige sorten dette... Stusselig? Vask munnen din, gut Denne båten er fra den gang man kunne lage vakre båter - MArco Polo het opprinellig MS Alexandr Pushkin og ble bygd i 1965. Synes bildet er noe mørkt, tror jeg ville lettet det litt i etterbehandlingen. Takk for oppdateringen! "Nusselig" kunne kanskje passet bedre da, liten og søt var den iallefall sammenlignet med de som vanligvis pleier å frekventere ved cruisehavna! Og ja, det var faktisk et nesten "spooky" stemning selv midt på dagen... (prøvde å lysne noe men da forsvant noe av den spesielle stemningen denne dagen).... Endret 30. mars 2012 av smort1 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Citylight's Endret 30. mars 2012 av Jann. 4 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Winch by josteinsen, on Flickr 3 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Jeg er på Jamaica på ferie nå og har fått tatt en del bilder, men blir nok ikke å legge ut mange flere enn dette før jeg kommer hjem da det går fryktelig tregt å bilderedigere raw bilder på en 10" netbook med 1 GB ram Legger ut dette som jeg tok med mitt Pana GH-2 og 9-18 mm objektiv. Brukte følgefokus og burst mode, ble faktisk fornøyd med alle bildene fra dette stupet. Bildet gir ikke inntrykk av hvor høyt det var, men det var ca 20 m høyde. Endret 30. mars 2012 av Døgnvill 6 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2012 10" netbook er ikke RAW-filenes venn... Men fint bilde. Her er det noe mer bil-relatert: 3 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 God påske!! (og hva er vel mer påskete enn en påskekylling i en eng av karse....) 1 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Avslutter nå mars med et par bidrag her i tråden. Fridtjof Sparbrur by bHaugland, on Flickr Aleksander Trygg downhill-drop. by bHaugland, on Flickr Aleksander Trygg sykkelportrett by bHaugland, on Flickr Aleksander Trygg downhill 2 by bHaugland, on Flickr 4 Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Hva gjør man når man sitter hjemme alene på en fredagskveld og kjeder seg? Jo, man tar med kamera og nytt stativ ut for å ta langeksponeringsbilder av biler ved E6-en. Omtrent første gang jeg tar denne type bilder, og merker det trengs litt mer øving. Men moro var det Bus by E6 by Kristine S., on Flickr 4 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Slitent lok på nedlagte Tinnoset stasjon Henschel RjB 22 shunting locomotive by josteinsen, on Flickr wires by josteinsen, on Flickr Signal lights by josteinsen, on Flickr Endret 31. mars 2012 av josteinsen 4 Lenke til kommentar
::TeknoFoben:: Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Endelig har jeg begynt å ta bilder med 5D MkII-en tl pappa Krukker by ::TeknoFoben::, on Flickr Bil by ::TeknoFoben::, on Flickr Orkide by ::TeknoFoben::, on Flickr Endret 31. mars 2012 av ::TeknoFoben:: 1 Lenke til kommentar
picatta Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Ett siste bilde på den siste dagen i måneden… Silk hair by jonasbg, on Flickr 3 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Ble masse bilder fra Mæl og det kommer til å ta dager å legge ut alt. Litt sært muligens men elsker gamle og slitne jernbaner og alt som hører med. Bestilte i går en 70-200 F4 L som jeg desverre ikke fikk med meg men den blir nok fin å ha fremover. Fikk den for 4490 på netonet.no. Det er også en cashback kampanje ute å går nå så jeg får tilbake 400 kroner til. 4100 synes jeg var en god pris! Rusting railroad tracks @ Mæl by josteinsen, on Flickr Rusty old railroad cars by josteinsen, on Flickr Mæl train station by josteinsen, on Flickr Det kommer mye mer er jeg redd men ikke før i morgen Endret 31. mars 2012 av josteinsen 5 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Test ut DXO optics pro i kombinasjon med photoshop. Synes skarpingen til DXO ligger milevis fremfor ACR. 1 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Her kjem somme heilt på tampen Ikkje tekne i mars, men redigert i mars Sol og Nåso 2 by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Simplistisk Nåso 2.1 by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Simplistisk Nåso by Anders Myhre Brakestad, on Flickr 2 Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Flere "små" bildet er tatt i studio rom 2 greit å kunne variere fra vanlig studio bakgrunner til noe helt annet. Endret 31. mars 2012 av Fotofashion 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå