Fotofashion Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 to bilder hvor jeg tester 5d's incamera hdr funksjon. Snedige greier, synd at det lagres i jpg format. Meen tviler på at det er en funksjon jeg kommer til å bruke så mye. en tweaked og en ikke tweaked. 1 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Noen bilder fra i dag: Lyskryss by Abjohansen, on Flickr Europavei by Abjohansen, on Flickr Närko Norge by Abjohansen, on Flickr Vei by Abjohansen, on Flickr Stein by Abjohansen, on Flickr Stein by Abjohansen, on Flickr Været er overskyet, det regner mye og kamera fikk testet seg litt 1 Lenke til kommentar
::TeknoFoben:: Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Vært i Oslo siste 2 dagene, ble litt bilder, ting går treigt (gamle harddisker er visst ikke så veldig glad i ~20mb filer ;&--#60; ) Men her er ett! =) 100mm, f/2.8, 1/400s, ISO4000 Er mitt bakgrunnsbilde - Takk! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Tverlandet ? Litt unødvendig quote av bilder . Ja, det er Tverlandet. Edit: La på en smiley for å ikke virke som en slemming Endret 28. mars 2012 av Bjohansen 1 Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Er mitt bakgrunnsbilde - Takk! awesome, your welcome, og takk selv :> 1 Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Tverlandet ? Litt unødvendig quote av bilder . Ja, det er Tverlandet. Edit: La på en smiley for å ikke virke som en slemming Tverlandet ja, endte opp på nach der en gang av mystiske grunner etter en bytur i Bodø. 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Tverlandet ja, endte opp på nach der en gang av mystiske grunner etter en bytur i Bodø. Kunne ikke være mye til nachspiel "les rølpefest" siden du husker omgivelsene Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Kunne ikke være mye til nachspiel "les rølpefest" siden du husker omgivelsene Hehe, vel våkna der også litt utpå ettermiddagen. Forøvrig ikke alene if you catch my drift. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Kunne ikke være mye til nachspiel "les rølpefest" siden du husker omgivelsene Hehe, vel våkna der også litt utpå ettermiddagen. Forøvrig ikke alene if you catch my drift. Siste gang jeg var på en fest i Nordnorge/Brøstadbotn "militæret/1981" våkna jeg med at det var fullt av kuer rundt meg, hadde forville meg inn på en låve og sovnet, husket ikke en shit fra den festen Endret 28. mars 2012 av Nautica 1 Lenke til kommentar
telealf Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Noen foto fra en liten by langt bort, i et fjernt område: Cokeman: Stolen moment: 2 Lenke til kommentar
tomme86 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Tverlandet ? Litt unødvendig quote av bilder . Ja, det er Tverlandet. Edit: La på en smiley for å ikke virke som en slemming sant det hehe, går bra hadde bare ikke forventa noen bilder fra tverlandet her Endret 28. mars 2012 av tomme86 Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg har forsøkt meg litt på svart/hvitt bilder, og som alltid med et resultat jeg er usikker på har livets rett. Men jeg sier føkk it og legger det ut allikevel. Det er tross alt "XP points" i hvert bilde som blir tatt og bearbeidet. 1 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Noen bilder fra dagens gåtur. Klarte selvfølgelig å glemme stativfestet til kameraet så jeg måtte bruke stor blenderåpning som gav dårlig dybdeskarphet... Endret 28. mars 2012 av CFM 6 Lenke til kommentar
chrstein Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) above the mist Tåke kan gi spennende lyssetting se mer på christofferfoto.com Endret 29. mars 2012 av chrstein 1 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 hadde bare ikke forventa noen bilder fra tverlandet her Kommer sikkert mer etterhvert Du får legge ut mer av dine bilder, mye bra på flickr-profilen din. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Vålerenga Hockey mot Lørenskog: Vålerenga Hockey - Lørenskog by azathosk, on Flickr Vålerenga Hockey - Lørenskog by azathosk, on Flickr Vålerenga Hockey - Lørenskog by azathosk, on Flickr Vålerenga Hockey - Lørenskog by azathosk, on Flickr Vålerenga Hockey - Lørenskog by azathosk, on Flickr 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Ikke redigert på noen måte, bortsett fra at jeg resiza den. (30-40%) Tatt med samsung galaxy sII Hille redigerte litt på dette bildet. Denne har Hille redigert på (har ikke orginalen) Endret 29. mars 2012 av Sulfuric 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå