Hveding Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hei. Nå har jeg vært syk siden mandag av, men har enda ikke ordnet sykemelding pga jeg ikke har kommet meg til legen.. Så siden jeg heller ikke har fått ordne egenmelding før første 3 dagene, kan jeg da levere egenmelding i mårn, å få pengene før mandag-onsdag på neste lønn som er neste måned ? etter som at jeg får lønning i mårn, så tviler jeg på at det får gjennom systemet om jeg leverer i morgen.. Noen som fatter hvva jeg skal fram til, å vet noe om dette ? Mvh Patrick Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Egenmeldingen skal leveres så fort som mulig , dvs som regel den første arbeidsdagen du er tilbake. Det varierer også forsåvidt hvor mange dager man kan være syk i forhold til bedriften, i noen tilfeller er det greit at man er feks 5 dager syk med egenmelding mens andre kun tillater 1 , 2 eller 3 dager. Om din egenmelding kun gjelder for noen få dager er det viktig at du får ut fingeren (helst mens du fortsatt er syk) og kommer deg til legen så fort som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå