|FSK| Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Har satt opp fetchmail nå i det siste, men lurer litt på hvordan jeg kan få hentet ut mail fra outlook med pop... Jeg har snuset litt på postfix, men er dette noe pop-server? selv har jeg litt problemer med å sette det opp, men om noen kan gi tips/evt. howto hadde det vært fint. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Nei, postfix er ikke en pop3 server. Jeg bruker popa3d sammen med postfix. Lenke til kommentar
sth Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 last ned imap fra http://www.washington.edu/imap/ Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 postfix er en mail-server Du tenker kanskje noe slik som dette: fetchmail fra mailserver -> mailoppbevaring på linux boxen -> pop eller imap -> outlook Bruker du postfix kan du ha egen mail-server mail fra noen andre -> postfix -> mailoppbevaring på linux boxen -> pop eller imap -> outlook Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå