Odesseiron Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Den første historieutvidelsen til Kingdoms of Amalur melder ankomst. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Trodde dette handlet om Age Of Decadence, jeg. Du mente kanskje største med tanke på autogenererte områder og autogenererte fetch quests? Lenke til kommentar
Kverndokken Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Spillet mitt kommer i dag eller imorgen, men gjør meg lite at det får mye godsaker Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 Trodde dette handlet om Age Of Decadence, jeg. Du mente kanskje største med tanke på autogenererte områder og autogenererte fetch quests? Jeg mente største med tanke på at spillet faktisk er utgitt Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Det er vel sikkert også størst reint arealmessig... Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Hva blir prisen på denne utvidelsen, noen som vet Lenke til kommentar
LostLogic Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 "Blir du ordentlig sint så er det tre nye «Twists of Fate»-spesialangrep å slå seg løs med" Twists of Fate er "kort" som gir deg permanente bonuser til egenskaper. Feks, 5% More Experience Gained, eller 15% more damage with Faeblades. Ikke spesialangrep mao. Uans, gleder jeg meg til DLC'en. Den kommer nok ut når jeg har krabbet gjennom alt av historie og side oppdrag. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Venter til jeg får KoA:R for 100-150 kroner. Skjer sikkert i løpet av noen måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå