Joachim_F Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Detaljer og bilder har lekket i forkant av GDC. Les hele saken Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Makan, at gamers eventyrspillmann ikke er stø nok på tysk til selv å oversette direkte fra GameStar er en skandale! Endret 1. mars 2012 av Godsaker 1 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Makan, at gamers eventyrspillmann ikke er stø nok på tysk til å oversette direkte fra GameStar selv er en skandale! Det kan jeg vel! Å, du mente Froholt? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg har ikke sett originalteksten på tysk (det er jo i et print-magasin), men jeg tror uansett ikke jeg hadde gjort noen nevneverdig bedre jobb enn Google... Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Uff, etter hva jeg har sett EA gjøre med Sims, tørr jeg ikke håpe stort! Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Dette får de rett og slett ikke lov til å ødelegge! Lenke til kommentar
SanderAKALego Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Min kropp er klar... 2 Lenke til kommentar
Arn_Thor Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Skal jeg tørre å håpe at dette blir bra...? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Skal jeg tørre å håpe at dette blir bra...? Jeg kommer selv til å ha lave forventninger til dette. Da blir forventingene mine i verste fall innfridd. I beste fall blir jeg positivt overrasket. Men det kan kanskje, kanskje bli bra dette her. Håper de holder vanskelighetsgraden på Sim City 4-nivå, og ikke forenkler gameplayet for mye... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå