Jan Erik Engan Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Mother-Child-Love Bildet er fjernet. Beskrivelse: Taler vel for seg selv.Dette ble ett planlagt bilde,ventet til kosen kom,og der det var.Mangler litt på fokuset her,men måtte skyte så fort.Her har jeg brukt Topaz BW Effects på bakgrunnen.Som også bluret ut bakgrunnen mer samtidig.V2 er grunnen til valget;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Ingen tvil om at jeg liker utsnittet i V1 best. Men det jeg ikke skjønner er hvorfor du ikke valgte en mindre blenderåpning, når dette opptaket var mer planlagt, enn gårdagens bilde. Da hadde du sluppet å blure ned bakgrunnen i etterbehandlingen Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 Ingen tvil om at jeg liker utsnittet i V1 best. Men det jeg ikke skjønner er hvorfor du ikke valgte en mindre blenderåpning, når dette opptaket var mer planlagt, enn gårdagens bilde.Da hadde du sluppet å blure ned bakgrunnen i etterbehandlingen Det er ett godt spørsmål..ting går fort,og grunnen til tilleggs bluringen var ene alene sperrebåndet i bakgrunnen Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Igjen - flott street shot Og som du skriver, bildet taler for seg selv. Bare for nysgjerrigheten og for å trimme lærekurven min - er dette croppet en del? Ser det er litt uregelmessigheter (har sikkert et navn) her og der (spesielt over håndleddet til barnet). TK4. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 Igjen - flott street shot Og som du skriver, bildet taler for seg selv. Bare for nysgjerrigheten og for å trimme lærekurven min - er dette croppet en del? Ser det er litt uregelmessigheter (har sikkert et navn) her og der (spesielt over håndleddet til barnet). TK4. Joda dett er croppet godt på begge sider.da jeg fikk med noen personer som ikke trengte være med.Bommet noe på fokuset her,så tror det du ser skyldes det;) Lenke til kommentar
reginarr Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Et fint, men noe uskarpt bilde. Du må "aldri" skrive at slike bilder er planlagt. Synes det ødelegger litt for formidlingen og tankene til den som ser Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2012 Et fint, men noe uskarpt bilde. Du må "aldri" skrive at slike bilder er planlagt. Synes det ødelegger litt for formidlingen og tankene til den som ser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg