Gå til innhold

BK: Mother-Child-Love

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen tvil om at jeg liker utsnittet i V1 best.

Men det jeg ikke skjønner er hvorfor du ikke valgte en mindre blenderåpning, når dette opptaket var mer planlagt, enn gårdagens bilde.

Da hadde du sluppet å blure ned bakgrunnen i etterbehandlingen

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at jeg liker utsnittet i V1 best. Men det jeg ikke skjønner er hvorfor du ikke valgte en mindre blenderåpning, når dette opptaket var mer planlagt, enn gårdagens bilde.Da hadde du sluppet å blure ned bakgrunnen i etterbehandlingen

Det er ett godt spørsmål..ting går fort,og grunnen til tilleggs bluringen var ene alene sperrebåndet i bakgrunnen

Lenke til kommentar

Igjen - flott street shot :) Og som du skriver, bildet taler for seg selv. Bare for nysgjerrigheten og for å trimme lærekurven min - er dette croppet en del? Ser det er litt uregelmessigheter (har sikkert et navn) her og der (spesielt over håndleddet til barnet). TK4.

Lenke til kommentar

Igjen - flott street shot :) Og som du skriver, bildet taler for seg selv. Bare for nysgjerrigheten og for å trimme lærekurven min - er dette croppet en del? Ser det er litt uregelmessigheter (har sikkert et navn) her og der (spesielt over håndleddet til barnet). TK4.

;) Joda dett er croppet godt på begge sider.da jeg fikk med noen personer som ikke trengte være med.Bommet noe på fokuset her,så tror det du ser skyldes det;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...