Niklasp Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Bruker bare minutter fremfor timer på det sosiale nettverket. Google+ sliter med å holde brukerne interesserte Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 De store massene fra facebook kom aldri over, noe som gjør det uinteressant for meg å bruke G+. Foretrekker det egentlig, men er ikke hjelp i det når ingen av vennene mine ønsker å bruke det. Lenke til kommentar
olemann3 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 nesten ingen bruker G+ aktivt. Er bare innpå av og til. Lenke til kommentar
norgi Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 får jo ikke bruke google+ engang ^^ Lenke til kommentar
knuterikb Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Tjenesten er jo kjempefin, og du har mye bedre kontroll over hva du legger ut enn i FB, men det er ikke mange nok brukere der ennå til at man kan vurdere å bytte over.... Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Husk at 90% av kontoene er påtvungne og tomme. Det er (relativt) veldig få som aktivt har tatt i bruk tjenesten. Jeg slettet min konto, men Google maser hele tiden om at jeg skal komme tilbake (bruker gmail til spam og diverse). Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg bruker G+ aktivt og er superfornøyd! :-) På G+ så følger jeg mange interessante mennesker og det er alltid mye spennende å lese i stream'en min. På facebook derimot, er det utelukkende kjedelig og uinteressant pjatt. Greit nok, ikke alle kompisene mine er på G+, men det gjør ingen ting. (Snare tvert om, slipper å bli spammet av tull) G+ brukes til interessante ting, Facebook er jeg innom innimellom for å holde litt kontakt med folk som ikke er på G+. 4 Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 G+ er full av nerder og fri for damer. Da blir det ingen suksess over tid 2 Lenke til kommentar
olemann3 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 får jo ikke bruke google+ engang ^^ dem har satt ned aldergrensa, nå Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 To grunner til at jeg ikke bruker G+ 1) Jeg har venner og slekt som er "vanlige mennesker" 2) Google. Lenke til kommentar
Feenyx Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 To grunner til at jeg bruker G+ 1) Jeg har venner og slekt som er "vanlige mennesker". Disse holder seg på Facebook. 2) Jeg deaktiverte Facebook-kontoen min for 4 måneder siden. Lenke til kommentar
dahuff Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Så lenge G+ ikke er som Facebook og gir brukerne bedre kontroll over hva og hvem man deler ting med, så har G+ en nisje i markedet. Facebook deler mer enn jeg er interessert i å vite om andre. 1 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Jeg føler jeg bruker mer tid på å scrolle nedover streamen min på G+ enn på Facebook fordi det er mer kvalitet på hva som blir lagt ut der og de har "what's hot"-streamen som alltid har noe bra. På Facebook er det stort sett bare dritt fra en haug med småbarnsmødre som gir daglige oppdateringer om bleieskifting. Hovedgrunnen til at jeg ofte ender med å bruke en del tid på Facebook er på grunn av chatten. Chatten på G+ blir ikke brukt like mye siden jeg bare har fem venner som jeg faktisk kjenner irl der, og dette er jo selvfølgelig hovedproblemet til Google. Lenke til kommentar
Toppitus Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Bruker verken G+ eller FB, med unntak av litt spilling på FB, men brukerkontoen min er fake, det vil si at det kun er falsk info oppgitt der, som e-post, navn, telefonnummer, profilbildet er bare et gult eple osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå