Welhaven Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Fant igjen min iPod Shuffle 4G, men finner da ikke kabelen. Det er den typen der det er 3.5 mm kontakt på en side og USB på den andre. Har sjekket litt på nettet og finner den på nettbutikker, men noen som vet om en fysisk butikk som selger dette? Takker for svar Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Nå vet jeg ikke, men ville ha sjekket f.eks. Eplehuset... Lenke til kommentar
Welhaven Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2012 Nå vet jeg ikke, men ville ha sjekket f.eks. Eplehuset... Ringte til butikken deres, men de hadde ingen inne for øyeblikket. Og skulle gjerne hatt den ila helgen så derfor nettbutikk faller litt bort.. Vet de hadde den på Clas før, men er vist ikke der nå lenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Altfor sent, men det er kanskje en slik du trenger: http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?tf=product.html&artnr=100441 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå