Scriptgutten Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Forrige helg klarte jeg å miste min kjære nokiatelefon, og er derfor på utkikk etter noe nytt. Jeg tenkte jeg skulle gi android en sjanse denne gangen. Jeg er veldig lite oppdatert på mobilfronten for tiden, og vet at det finnes hundrevis av forskjellige androidtelefoner, men det jeg er på utkikk etter er en telefon som har: - 2-kjerners prosessor med bra hastighet - Mulighet for video ut, enten via composite eller HDMI - Grei skjermstørrelse med minst 800x480 pixels - Fysisk QWERTY-tastatur - Den bør helst ikke ta så altfor stor plass i lommen, selvom den har tastatur og grei skjermstørrelse - grei kamerakvalitet, helst med blitz. Er det noen som har noen forslag? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Eneste Android-mobil med fysisk tastatur er Sony Ericsson Xperia x10 mini pro. Det er snakk om en Droid4 fra motorole men såvidt jeg vet er det rykter og har ikke hørt om den evt vil komme til Norge. Desire Z har også QWERTY tastatur men blir ikke produsert lengre. Beste telefon nå tildags med fysisk tastatur er Nokia E7. Mini Pro og DEsire Z har verken doble prosessorer eller HDMI. Desire Z har vel oppløsningen din men du må nok kjøpe brukt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 X10 mini pro kan forresten ikke anbefales på noe punkt. Elendig telefon. Dama har en så jeg vet hva jeg snakker om. Veldig mange som har hatt problemer med dem og batteritiden er en vits. Jeg ville faktisk sett etter en brukt Desire Z om jeg var TS. Har testa den så vidt selv. Men den når ikke opp til alle krava som nevnt da. 1 Lenke til kommentar
Kjell_OVE Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 sony ericsson xperia pro.. tar det meste uten om hdmi og o kjerner :/ http://www.amobil.no/artikler/sony-ericsson-xperia-pro/102664 Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Takker for alle innlegg, men jeg kan meddele at telefonen min kom til rette idag etter enda en runde med leting, så da kan jeg legge letingen etter ny telefon på is Jeg må si jeg synes det er rart at det ikke er flere telefoner med skikkelig tastatur på markedet, men jeg kom også over denne motorolatelefonen som nevnt ( http://www.mobileburn.com/18529/review/motorola-droid-4-verizon-qwerty-review ) som ser ganske heftig ut. Den er visst ikke ute på det norske markedet enda, men når den norske utgaven kommer, er det ikke umulig at jeg skaffer meg en slik. Endret 2. mars 2012 av Scriptgutten Lenke til kommentar
Kjell_OVE Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Denne er foreløpig bare på det amerikanse markedet Var også fristet av denne i lange tider, men måtte gi meg og gikk over til en galaxy note (er storfornøyd)! Trur nok hvis denne i det hele tatt vil kome i norske foretninger vil den være så pass utdateert forhold til de fleste andre smarttelefoner. Men selfølgelig her i dag, en SUPERTELEFON MED STIL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå