Gå til innhold

Komplett, gir feil info om produkter på WEB!!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt enig i at Komplett bør betale alle overgangene.. Regnet ikke med at de kunne være så vanskelige. Selv bruker jeg komplett når jeg en skjelden gang skal ha datautstyr selv, og som omtrent eneste hardware leverandør på jobben.. Bør kanskje vurdere å finne en ny plass.

 

De har skrevet at trykkfeil kan forekomme, og de har da ingen plikt til å levere de aktuelle overgangene gratis.

 

Er også mange som blander "feil", "mangler" og "trykkfeil" her. Komplett har ikke plikt til mer enn å gå med på å ta produktet tilbake og refundere pengene til kunden. De bør imidlertid også refundere portokostnadene til kunden.

Lenke til kommentar
Vel... Det ordner seg. Komplett har gjordt en feil, og sender meg 4 stk. adaptere som beskrevet i produkt beskrivelsen, uten at det koster meg en krone. De ringte meg og beklaget feilen.

 

Sånn skal det være.

 

Takk Komplett.

 

:yes:

Heisann!

Jeg tok opp saken med komplett, bare for å gi dem et hint om hvordan man bør behandle kunder. Jeg gav dem linken til denne tråden, og bad dem se på det, og her er svaret:

 

Heisann!

 

Takker for din henvendelse og ikke minst for tipset ditt. Noen ganger går det litt fort i svingene her og svarene er kanskje korrekt, men ikke alltid ønsket. Vi skal selvfølgelig se på saken og prøve å rette på dette. Det er tips som dette fra deg som gjør at vi kan forbedre oss på området, så vi ser positivt på slike tilbakemeldinger. Takker igjen for tilbakemeldingen og ønsker deg en riktig god dag videre!

 

Mvh,

Andreas Skotner

 

 

Dette er bra komplett! :yes:

Lenke til kommentar

Jeg har samme problem med komplett nå.. Kjøpte et MSI kt4, og fikk det ikke til å starte med resten vi kjøpte.. Etter om og men, og testinger i alle retninger fant vi ut at HK måtte være defekt.

 

Sender det inn, og får beskjed om at det funker, men ikke med xp2700+..

 

OK.. JAVEL! Ser på sida deres angående kortet, og finner at den skal støtte athlon xp prosessorer @ 333Mhz, og sist jeg så etter var xp 2700+ en slim cpu.

 

Som dere sikkert har skjønt kjøpte vi med xp 2700+..

 

Sendte mail til komplett, og spurte om å få bytte i et hk som kosta 20 kr mer, for å garantere støtte for xp 2700+, men det kom ikke på tale, kortet var brukt og alt..

 

Mener komplett har et visst ansvar når det ikke står noe om at kortet spesifikt ikke støtter 2700+ da men... :shrug:

Lenke til kommentar
Vel... Det ordner seg. Komplett har gjordt en feil, og sender meg 4 stk. adaptere som beskrevet i produkt beskrivelsen, uten at det koster meg en krone. De ringte meg og beklaget feilen.

 

Sånn skal det være.

 

Takk Komplett.

 

:yes:

Heisann!

Jeg tok opp saken med komplett, bare for å gi dem et hint om hvordan man bør behandle kunder. Jeg gav dem linken til denne tråden, og bad dem se på det, og her er svaret:

 

Mye rart...

 

 

Dette er bra komplett! :yes:

 

Humm.. gjøre det jeg og..

Lenke til kommentar
Vell, det er noe som heter angrefrist du kan angre kjøpet, lettest om det ikke har gått 14 dager antar jeg...

 

kjøpsloven er helt klar

Den heter angrefristloven, men men. Varen må returneres i samme stand som da du fikk den, om ikke så har du ikke loven på din side.

Lenke til kommentar

Jeg har nå uansett fått ny mail fra komplett, de skrev først at jeg burde ha sjekket msi sine sider

 

Dette skriver du " frata dere ansvaret " Hva mener du, slik som jeg ser det så har du ikke hentet inn riktig info før du kjøpte korte. Desvverre så har ikke produsent satt opp nok info ang dette

korte. men nederst på siden så står disse linkene.

 

Sjekker msi sine sider, og det står jo ikke noe om at hk ikke støtter xp2700+

 

Åpner mailboksen i dag og ser at jeg har fått nytt svar:

Etter å ha sjekket litt til så ønsker jeg å endre mitt svar som jeg ga til deg i går. Kan du sende meg tlf nr ditt så skal jeg ringe deg.

 

" du skal få bytte vare :) "

 

Ikke verst at de legger såpass rett på rygg da.. mange vil jo fortsette å kjempe for ikke å miste ansikt etter en slik bommert!

Lenke til kommentar

Ja,komplett har bedret seg betraktelig på service siden de siste 6 mnd.

Men det gjenstår faktisk en del enda , da tenker jeg spesielt på den steile holdningen de har i utgangspunktet ved en reklamasjon.

I stedenfor å vere så steile og så i ettertid forandre mening kunne de heller tatt det litt roligere i svingene og sjekka alle muligheter før kunden blir avvist, dette hadde spart dem for en god del arbeid og kunden hadde sluppet med en masse dokumentsjon og ergrelser.

Men de er på rett vei.

Lenke til kommentar

Kan nesten ikke si jeg er enig, for jeg har blitt behandlet bra hele tiden, men kan vel trekke frem en situasjon som jeg ikke helt kan forstå...

 

Sende inn et hk til rep, og det varte og det rakk.. Dette var det jeg som kjøpte på fatters sin firma-konto (hjemme-pc).

 

Men de svarte at de ikke fant pakka, men at det var en mistenkelig pakke som hadde kommet på hovedkontoret dems... Jodah, etter hvert fant de nå ei pakke, og fikk den registret i min brors navn!! Bruttern har konto og slik der, men har da ikke kjøpt det hovedkortet, og det står da ikke noe om hans navn på det..

 

Uansett gikk det fort når de først fant pakka og fikk ryddet opp i sakene.. Men dette er én situsjon, blant de etterhvert mange, data er no dritt ;)

 

Skal bli spennede og se hva "mr. komplett" har å tilby meg i mårra :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...