Arbitor Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hei. LEverte min Asus G53SX til reparasjon og fikk den til bake med en ensktra bruker kalt "Administrator". Har null behov for denne kontoen og den er heller ikke veldig plagsom men er småting som irriterer meg litt. Hovedproblemet er at jeg ikke får slettet kontoen. Har ikke noe bruk for den for min personlige bruker er administrator. Lurer bare egentlig på hvordan jeg kan slette denne kontoen. Takk for svar:) Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Kontoen skal ikke slettes, men "usynliggjøres". Er en uting at mange verksted ikke skrur av denne brukeren (som de forøvrig bruker for å komme seg inn på PC-en din, i sttede for å "hacke" seg inn på din bruker. Siden jeg er lat, linker jeg deg bare til denne: http://www.sevenforums.com/tutorials/507-built-administrator-account-enable-disable.html Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Du får ikke slettet den kontoen, siden den er innebygget i Windows. Du kan derimot skjule den ved å gjøre slik: Windows 7: Åpne start, skriv CMD, høyreklikk og velg "start som administrator" og skriv følgende + trykk enter: net user administrator /active:no Windows XP: Åpne start trykk på kjør og skriv CMD og trykk enter. Skriv følgende og trykk enter: net user administrator /active:no Lenke til kommentar
Arbitor Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 Tusen takk for svar Godt å bli kvitt den Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Tusen takk for svar Godt å bli kvitt den Den er ikke borte vekk, men den er skjult. Husk å sett tråden som løst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå