Castman Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hei. Trenger nye propeller til min sunseeker 27 fot. Denne har aq41 200hk diesel. 3tonns båt med slapgs.4 Denne har duoprop på DP290 drev. Hvordan velger jeg nye propeller til denne båten? Har ikke mye peiling på dette så hadde vært fint med litt hjelp folkens Takker for svar! Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Når det kommer til båt er det så mye dimensjoner og størelser og tull at jeg foretrekker og gå in butikk med slike ting . anbefaler deg og gjøre det også. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Finnes nettsider som beregner det men du må nok også muligens hvite hvilken utveksling det er på drevet om det ble levert med flere. Lenke til kommentar
LightSabre Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg vil anbefale deg å høre med winracepropellers.no de driver ikke bare med salg men også reparasjon og tilpasning av propeller. Jeg har kjøpt propeller fra de til begge mine tidligere båter og har bare god erfaring med de. Du kan også laste ned beregningskjema fra nettsiden deres som du kan fylle ut og sende inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå