Articzz Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 tittelen sei vel det meste personelig så er det disse to. "islam er ett land i midt-østen" og "kommer all denne grusen fra snøen?" legg igjen en kommentar om det dommaste du har hørt! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hæ, hadde de funnet opp hus i renessansen? 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Det dummeste jeg har hørt er "dommaste" som er Stavanger-dialekt. 3 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 "Bås" som faktisk skal bety "søppel". Stavanger-dialekt. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Men det heter jo bås da. Kan si at noe av det dummeste jeg har hørt er "Lørenskog". Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 Det dummeste jeg har hørt er "dommaste" som er Stavanger-dialekt. litt wierd att eg kjem fra telemark da? her i bygda sei dei "dommaste" Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Derfor det en gang kom en fra Stavanger og bosatte seg i telemark, og så ble det awesome ordet spredt rundt. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Det dummeste jeg har hørt var at en kunde skulle skrive klage og sørge for at jeg mistet jobben i fjor sommer. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Det dummeste jeg har hørt var at en kunde skulle skrive klage og sørge for at jeg mistet jobben i fjor sommer. Har vært med på den, jeg også. Ble til og med politianmeldt. Heldigvis er jeg en snill gutt som alltid har mitt på det reine. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 En venn av meg påsto han hadde klokker mobilen sin til 2 ghz... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Husker ikke ordene direkte, men det dummeste jeg har hørt er: "Vi må slutte å drepe dyr for å få kjøtt. Kan vi ikke heller kjøpe kjøpe kjøtt på butikken?" 1 Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 "Hæ, er ikke alle muslimer terrorister?" Det gjør litt vondt inni meg 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Er ekstremt plaget av for høy iq, ser sammenhenger i alt, og det gjør livet mitt et levende helvete. Lenke til kommentar
msparco Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Det dummeste jeg har hørt er "dommaste" som er Stavanger-dialekt. Dom som sei at dom e dom, dom e dom dom! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Er ekstremt plaget av for høy iq, ser sammenhenger i alt, og det gjør livet mitt et levende helvete. Husker den tråden. Ler meg skakk! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå