maudio Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Det har seg sånn att partneren min (jente) og jeg har ett veldig fantastisk bra forhold. Å jeg er en kul type å være sammen med, å jeg vil ikke være noe doucbag. Men hun fortalte meg att hun kysset 2 gutter på kinnet (gode venner av henne) på en fest for en stund tilbake, å hun har følt en skam henge over henne helt til hun fortalte meg det. Asso, det går greit for meg, men jeg liker det ikke. Jeg kysser ikke andre jenter jeg heller når jeg er ute å fester. Hun ville vite hva jeg syntes var ukomfortabelt så hun ikke gjør det nå mer. Men så ble hun lei seg over reaksjonen min, siden jeg ikke likte det. Jeg kan godt leve med det, null problem, men ser bare ikke greia med den kyssinga. I alle fall når det kommer til jente kyssing. hva er greia? Men synes det var veldig fint av henne å fortelle meg det, det viser bare hvor mye hun bryr seg om forholdet. jeg klarer virkelig ikke å bestemme meg. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Å kysse noen på kinnet gjør man jo med venner.. Jeg kysser flere venninner på kinnet rett som det er jeg, og det er da ikke mer enn en helt normal hilsen. Slapp av du.. 4 Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg er selv gutt, og jeg har noen gode jentevenner. De kommer alltid til å være "jentene mine", og dette må min fremtidige kjæreste bare finne seg i (hun kommer selvfølgelig til å være nummer en). Så lenge det bare er vennskapelig syns jeg det er helt greit. 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Det er retard å kysse folk på kinnet. Det står det i hvert fall i fasitboka. 3 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Dump kjerringa. Enig, eneste reelle reaksjon overfor slike handlinger. 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Dump kjerringa. Nei, hvorfor det? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Det finnes ingen regler for dette, bortsett fra denne: "Ikke post slike spørsmål på forum hvor det er mer enn 50% sjanse for at noen svarer "Dump kjerringa"." Kyss på kinnet er kultur mellom venner, bortsett fra her nordpå, og det er bare fordi vi er redde for å bli hengende fast når det er kaldt. Geir 3 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg mente ikke "dump kjerringa" bokstavelig. Det ville ikke vært veldig fornuftig. Jeg ville få fram at dette ikke er noe å bry seg om. Lenke til kommentar
Glajinta Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Det har seg sånn att partneren min (jente) og jeg har ett veldig fantastisk bra forhold. Å jeg er en kul type å være sammen med, å jeg vil ikke være noe doucbag. Men hun fortalte meg att hun kysset 2 gutter på kinnet (gode venner av henne) på en fest for en stund tilbake, å hun har følt en skam henge over henne helt til hun fortalte meg det. Asso, det går greit for meg, men jeg liker det ikke. Jeg kysser ikke andre jenter jeg heller når jeg er ute å fester. Hun ville vite hva jeg syntes var ukomfortabelt så hun ikke gjør det nå mer. Men så ble hun lei seg over reaksjonen min, siden jeg ikke likte det. Jeg kan godt leve med det, null problem, men ser bare ikke greia med den kyssinga. I alle fall når det kommer til jente kyssing. hva er greia? Men synes det var veldig fint av henne å fortelle meg det, det viser bare hvor mye hun bryr seg om forholdet. jeg klarer virkelig ikke å bestemme meg. Jeg ser ikke helt problemet å kysse noen på kinnet.. Er det venner så syns je det ikke gjør noe.. Men klart, hvis du ikke liker det så må jo det respekteres Og man skal ikke dumpe hu! Der er jo ingen god nok grunn! Lenke til kommentar
monoamine Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Synes ikke det virker som om dere har noe problem her, men at dere har god kommunikasjon i forholdet. I utgangspunktet ser ikke jeg noe galt i å kysse folk på kinnet, men alt er jo situasjons- og relasjonsavhengig. Jeg kysser kun gutter på kinnet som jeg har et definert vennskapsforhold til, aldri som en erstatning for et kyss, og den forskjellen tror jeg er viktig. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Har bodd i Spania i 13 år og der ble vi fort vant med at det å kysse noen på kinnet ikke var noe unormalt akkurat. Her i Norge er det jo såvidt at vi gir noen en klem enda verre hvis to menn klemmer hverandre, da er man homofile med en gang (sigh). Nei, å kysse noen på kinnet, spesielt når man er noe beruset, er ikke så ille. Det kan være en naturlig måte for noen å vise empati eller reagere sosialt og trenger ikke å bety noe seksuelt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Er det ingen andre som reagerer på at partneren hans skammet seg over å ha kysset disse vedkommende? Jeg tar det som en indikasjon på at det enten betydde noe for henne, som at følelsene for en gammel flamme tok overhånd og dermed begikk hun seg ut på noe som kan være ubehagelig i ettertid. Og kanskje det selv ikke bare var "et kyss på kinnet", og derfor grunnen til at hun følte skam. En annen spekulasjon er at hun gjorde det enten for å teste forholdet deres, med konklusjon utifra hvordan du reagerer, eller at hun ville oppnå en form for reaksjon. Men jeg henger meg mest på den med at hun skammet seg fordi det betydde noe for henne. Lenke til kommentar
warneck Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Kysse på kinnet... Tja, avhengig av? Eksen var bifil og dermed var jeg ikke særlig keen på at hun overnattet hos verken jentevenner eller guttevenner. Pussig nok innrømmet hun en liten tiltrekning mot den ene jentevenninnen, men den falt av ettersom hun bare lot den dø ut. Hvis personen ikke vanligvis kysser de på kinnet, ser jeg ingen grunn til å gjøre det i fylla. Støtter Insomniatic på at det trolig betydde noe for henne. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Det er retard å kysse folk på kinnet. Det står det i hvert fall i fasitboka. Du bør holde deg unna Sør- og Mellom Amerika, De sydlige og østlige deler av Europa - inkludert Frankrike, skjønner jeg ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå