Gå til innhold

[Løst] Får ikkje logga inn på nettsider eller oppdatert antivirus!

Anbefalte innlegg

Hei! dette er ein repost av denne tråden her.

Eg har gjort alt som dei har sagt eg skulle gjere. Gjennoppretta maskina, sjekka for virus, resetta HOST-fila manuelt og automatisk. Ingenting har fungert. No har eg gått så langt at eg har formatert pcn. Når problemet først oppsto var det ein nyformatert maskin. Og kortid etter fekk eg beskje om eit eller anna med sertifikata, sia eg var mitt i installasjon av programmvare, så trykka eg vekk advarselen på refleks, men fekk med meg at det var noko med sertifiikata. Fekk slike første gong og.

saken er den at problemet er enndåg ikkje løst. Alle andre maskiner fungerer heilt fint! Då snakka vi Linux (Debian) på ein anna HDD inni same pcn, og på ein virtuell disk, ein macbook pro, og 4 andre windows 7 maskiner, samt alle mobiltelefoner (iOS og Android).

Har foresten formatert med to gongar, ein gong med ein versjon vi hadde på DVD, og ein vi hadde på minnepenn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy

Du skriv at du ikkje har problem med Linux på same maskin, men den ligg på ein annan harddisk. Det er kanskje mogleg det er eit problem med harddisken som ein legg merke til over lengre bruk?

Det hadde vore interessant å sjå om du ville fått problem med Linux på den harddisken, evt Windows 7 på ein annan harddisk om du har det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy

hm..og du har brukt same DVD / medie for windows 7 installasjonen på den maskina som på dei andre pc'ane i huset?

Lenke til kommentar

hm..og du har brukt same DVD / medie for windows 7 installasjonen på den maskina som på dei andre pc'ane i huset?

Vi har brukt minnepennen som har win7 på alle maskinene i huset, untatt skule pcn, og vista pcn.

Eg brukte først ein CD, så brukte eg minnepennen. Deretter cdn med win8.

Lenke til kommentar

Last ned aswMBR, lagre den på Skrivebordet (høyreklikk linken og velg Lagre som...).

Høyreklikk aswMBR.exe ikonet og velg Kjør som Administrator

Ikke last ned definisjoner fra Avast når programmet spør om det.

Klikk Scan knappen.

Når den sier "Scan finished successfully", klikk Save log og lagre loggen til skrivebordet.

Klikk OK. To filer blir laget: aswMBR.txt og MBR.dat

Klikk EXIT.

Ikke forsøk å fix noe ennå dersom dette programmet finner noe. Resultatet bør tolkes først.

Post innholdet i aswMBR.txt

Lenke til kommentar

Last ned aswMBR, lagre den på Skrivebordet (høyreklikk linken og velg Lagre som...).

Høyreklikk aswMBR.exe ikonet og velg Kjør som Administrator

Ikke last ned definisjoner fra Avast når programmet spør om det.

Klikk Scan knappen.

Når den sier "Scan finished successfully", klikk Save log og lagre loggen til skrivebordet.

Klikk OK. To filer blir laget: aswMBR.txt og MBR.dat

Klikk EXIT.

Ikke forsøk å fix noe ennå dersom dette programmet finner noe. Resultatet bør tolkes først.

Post innholdet i aswMBR.txt

umm... du trenger ikkje gje meg step-by-step instructions på korleis eg lasta ned ei fil og kjører den... men uansett så er vell problemet mitt nåkelunde løst, i og med at eg bruka win8.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...