LonelyMan Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Verkstedet sa til meg at de knakk en "bolt" som kostet 1250 kr å kjøpe ny, er det ikke verkstedet som skal dekke den da (selv om bolten var dårlig fra før) ? En annen ting, før jeg hadde bilen på verkstedet, så knaket det ingenting fra drivknutene/mansjettene, og målet var at han skulle bytte mansjettene, etter bilen er ferdig, så knaker det som et helvete, og da mener jeg ET HELVETE, 900% verre enn før jeg tok bilen inn på verkstedet. Hva bør jeg si til verkstedmannen, noen tips, jeg skal tilbake i morgen og så skal jeg nevne det for han. Endret 29. februar 2012 av LonelyMan Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Verksteder ja... Det finnes ingen andre plasser der de svinder mennesker for så mye penger. Jeg leverte selv inn min bil for de skulle bytte bærekule i framdekka. endte med at de ødela ABSn min men klarte å bytte bærekulene. Det blir som ord mot ord.. Du kan jo prøve. hva er det verste som kan skje? De ødelegger litt mere kanskje? Endret 29. februar 2012 av Mørkeblå Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 De skulle bytte bremsene også, bremsene er nå verre enn før jeg tok bilen inn. Det virker rett og slett som om ingenting er gjort med bilen, annet enn å ødelegge den. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Det er et upent ordlag, hvor man ødelegger for å skape arbeid er tilfelle. Er likens at man legger hode i bløt til regningen kommer. Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg vil bare vite hva mine rettigheter er og om det er vanlig at verkstedet tar på seg skylda og retter opp i det? Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) De påtar seg ikke ansvaret med mindre du konfronterer de med dette, og ja det er tross alt verkstedet som står ansvarlige når skaden oppstår på verkstedet. En ting er å utbedre en feil, men å faktisk lage en feil gjør arbeiderne på verkstedet ansvarlige. Endret 29. februar 2012 av KarmaZ Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Når man svinger rattet og det knaker i fronten, er det ikke da knutene som er gåen, det er ikke mansjettene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå