Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvem har ansvaret

LonelyMan

Anbefalte innlegg

Verkstedet sa til meg at de knakk en "bolt" som kostet 1250 kr å kjøpe ny, er det ikke verkstedet som skal dekke den da (selv om bolten var dårlig fra før) ?

En annen ting, før jeg hadde bilen på verkstedet, så knaket det ingenting fra drivknutene/mansjettene, og målet var at han skulle bytte mansjettene, etter bilen er ferdig, så knaker det som et helvete, og da mener jeg ET HELVETE, 900% verre enn før jeg tok bilen inn på verkstedet.

Hva bør jeg si til verkstedmannen, noen tips, jeg skal tilbake i morgen og så skal jeg nevne det for han.

Endret av LonelyMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Verksteder ja... Det finnes ingen andre plasser der de svinder mennesker for så mye penger. Jeg leverte selv inn min bil for de skulle bytte bærekule i framdekka. endte med at de ødela ABSn min men klarte å bytte bærekulene. Det blir som ord mot ord..

Du kan jo prøve. hva er det verste som kan skje? De ødelegger litt mere kanskje? :)

Endret av Mørkeblå
Lenke til kommentar

De påtar seg ikke ansvaret med mindre du konfronterer de med dette, og ja det er tross alt verkstedet som står ansvarlige når skaden oppstår på verkstedet.

En ting er å utbedre en feil, men å faktisk lage en feil gjør arbeiderne på verkstedet ansvarlige.

Endret av KarmaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...