henrikwl Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hvor mye kan det øke verdien? La oss si at vi legger nye fliser på badet til 25-30 000 kr, vinner vi det bare tilbake når vi selger, eller vinner vi enda mer på det? Flisene som er der nå er ganske gamle. Slik det fremstår for meg, så er forskjellen å få solgt leiligheten eller ikke solgt den i det hele tatt. Jeg vet i hvert fall at hvis jeg skulle kjøpe en leilighet og bo i den selv, ville jeg aldri kjøpt en leilighet med leietaker i under noen omstendighet - og selv om noen kanskje allikevel vil kjøpe den så tror jeg det ryker ut vinduet uansett dersom leietakeren er vanskelig å ha med å gjøre. For å få ut leietakerne kan det også være aktuelt for venninna di å flytte inn selv? Jeg vet ikke hvor lenge hun da må bo der for at dette skal være gyldig, men det kan sikkert en jurist/jusstudent i tråden svare deg på. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 Kommer ann på hvor lenge hun hadde måtte bo der da, lånet på leiligheten betales nå mye ned med husleien som leieren betaler (eieren av leiligheten betaler også en del ned på lånet utenom, bare så det er sagt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå