NJW1609 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hei, jeg har akkurat installert windows 8 beta, men jeg har et problem, det er at jeg glemte og installere det som en annet os, men erstattet windows 7 en. Jeg har mistet windows disken og er veldig usiker pa hva jeg skal gjore. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Da har du en utfordring. Om du vil gå tilbake til Windows 7, så må du enten få skaffet deg en Windows 7 plate med riktig versjon, eller håpe du har en recovery partisjon på pcen som du kan få lagt tilbake. Kommer jo an på hvilken type pc det er (bærbar, ferdigbygd stasjonær). Hvorfor legge inn Windows 8 som operativsystem når du ikke har slikt som Windows 7 liggende? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Windows 8 CP vil i mange tilfeller slette OEM-recovery partisjonen på disken. Så har du ikke brent ut et recovery kit, så må du nok kontakte produsenten av maskinen for et nytt recovery kit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå