Handballgoalie Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hei, jeg er en gutt på 13 år. Jeg er håndballkeeper. Spørsmålet mitt er.. Er det noen som vet om en måte man kan vokse noen centimeter?? Bare sånn 5-10 cm. I følge tester kommer jeg ti å ha minimumshøyde 170 cm og Max. 190. De fleste keepere er rundt 190-205 cm. Mamma er 170 og pappa 177. Så jeg er tvilsom til at jeg kommer til å være 190 hele min "håndballkarriere". Takk for tipsene 1 Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Min far er 1.79(+), og min mor er vel litt under det. Likevel er jeg 1.83, og 14 år gammel. Så det er likevel håp, selv om foreldrene dine er "lave". Har du kommet i puberteten? 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 1. Du er bare 13. 2. Det er ikke engang sikkert du har kommet i puberteten. Selv så skøyt jeg i vær etter konfirmasjon, og vokste nesten 12 cm på et år. Du må bare gi kroppen tid 1 Lenke til kommentar
Handballgoalie Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Min far er 1.79(+), og min mor er vel litt under det. Likevel er jeg 1.83, og 14 år gammel. Så det er likevel håp, selv om foreldrene dine er "lave". Har du kommet i puberteten? Jeg har ikke kommet ennå, tror jeg 1. Du er bare 13. 2. Det er ikke engang sikkert du har kommet i puberteten. Selv så skøyt jeg i vær etter konfirmasjon, og vokste nesten 12 cm på et år. Du må bare gi kroppen tid Får håpe jeg skyter i vær! Har blitt så utålmodig, at jeg nesten måler meg hver uke ) Endret 29. februar 2012 av Handballgoalie 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Det enkleste er nok å ta tiden til hjelp. Du kommer nok til å bli noen cm høyere. Legen kan gi deg "flaggstangfrø" men de har ganske kraftige bivirkninger og benyttes vanligvis ved medisinske tilstander, dvs f.eks hvis høyden er veldig unormal i forhold til alder. Strekkbenk er jo et alternativ da, men det er skikkelig vondt og tar lang tid. I tillegg er dem ganske dyre. 1 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Du er 13 år, du kommer til å vokse jævlig iløpet av noen år. Da jeg var 13 var jeg vel 1.65 og nå er jeg 17 år og er 1.83. 1 Lenke til kommentar
Handballgoalie Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Det enkleste er nok å ta tiden til hjelp. Du kommer nok til å bli noen cm høyere. Legen kan gi deg "flaggstangfrø" men de har ganske kraftige bivirkninger og benyttes vanligvis ved medisinske tilstander, dvs f.eks hvis høyden er veldig unormal i forhold til alder. Strekkbenk er jo et alternativ da, men det er skikkelig vondt og tar lang tid. I tillegg er dem ganske dyre. Tenkte på strekkbenk, men høres helt forferdelig vondt. Endret 29. februar 2012 av Handballgoalie 1 Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 13 år.. du er ikke lav i det hele tatt! la det gå noen år. vokser du ikke kan du begynne med HGH (veksthormoner) og slikt jævlig dyrt men.. anbefales ikke btw, bare sier noe du som er mulig og gjøre 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Noen vokser tidlig, andre sent. For gutter er vel det sistnevnte vanligst. 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Er så lei av å lese tråder som dette. (Ja, jeg vet at jeg absolutt ikke trenger å svare) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå