Bluebeans Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Jaja. Var der det drapet var i fjor (forifjor?) MEN HVA ER GREIT??? Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 NSK blir lagt ned så. Jeg er med på klan. Kan sikkert bruke designet til gamle sida: Her Jeg mente at det var greit Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 NSK blir lagt ned så. Jeg er med på klan. Kan sikkert bruke designet til gamle sida: Her Jeg mente at det var greit Yea. Men hva skal det være på siden? Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Men kan ikke du komme på mIRC @ QuakeNet AFiOX. Tror det er litt bedere det en at vi bruker forumet som chatte kanal Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Vis du kaller deg AFi|CS der så er jeg der! Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Som jeg sa i en tidligere post folk som envt er flinke til og designe web sider eller vil joine klanen så send en mail til [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå