Csfrik Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Hei, hadde tenkt og starte en seriøs counter-strike klan for gode folk....derfor ser jeg etter en som er god til og designe websider. Vis det er noen her som er ganske god i cs og flink til og designe web sider svar på denne posten Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 HERMING!!! Neida. Skulle gjerne hvert med vis jeg ikke var med i nsk. :wink: Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Dette drev egentlig jeg og csfrik med men kom aldri noen vei Så vi var først, men vi satte aldri opp noe tråd om dette :wink: Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Dette drev egentlig jeg og csfrik med men kom aldri noen vei Så vi var først, men vi satte aldri opp noe tråd om dette :wink: Nettopp. Vis det blir no klan så blir vel vi erkefiender elns. :smile: Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Hehe mulig det... trenger i allefall noen som er flinke med web design må jo nesten ha en bra klan side Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Hvor mange er dere? Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Vi er jo to da :wink: Men vi ser etter en som er flink til og designe web sider..... Når vi er ferdig med web siden skal vi starte og rekkrutere Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 bare bruk en ferdig template or rediger den da vel.. Lenke til kommentar
japsejan Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 eg trenger gjerne en klan og kan designe websider.. til en viss grad... eg har spilt cs i et par år men ikke hele tiden.. har vert en del pauser... men eg har ihvertfall kommet meg opp av "n00b-grøften".. her kan du se sider jeg har designet og mekket tidligere... http://www.mapnet.tk/ (merk at det kan ta et par ekstra sekunder å laste ned bakrunnsbildet.. men verdt å vente ) http://www.filmportalen.tk/ (sidens innhold er som du sikkert merker skremmende utdatert!! men eg har ikke hatt tid til eller priotert oppdateringer) http://www.sheepnet.tk/ (er også litt utdatert.. men ny side til "sheep" vil snart bli tilgjengelig på http://www.sheepmods.com) uansett send en mail til [email protected] eller [email protected] hvis noe av dette ville falle dere i smak.. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 hva skal den hete da, og hvilken cs versjon? Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 1.5 blir det nok Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Dere som vil joine eller er gode til og lage web sider kan adde mailen min [email protected] Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 NSK blir lagt ned så. Jeg er med på klan. Kan sikkert bruke designet til gamle sida: Her Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Yees den er grei Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 At jeg joiner eller sida?? Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Veldig gøy alt egentlig merka at Orion du bor på nordstrand det gjør jeg og Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Kult Grattis med 100 poster.. Bor i Oberst rodes vei (nr får du ikke) Back to topic: Hva mente du var greit?? Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Fett jeg bor i Munkerudveien vis du vet hvor det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå